Ruitenwissers gaan soms langzamer op intervalstand dan op continu wissen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De laatste tijd valt me nog wel eens op, dat de ruitenwissers op de intervalstand langzamer schijnen te bewegen dan bij continu wissen. Er zit een programmeerbaar intervalrelais uit de groupbuy van een paar jaar geleden in de 945 (modeljaar 1991).
Wordt het tijd om het relais eens na te kijken of is hier iets anders aan de hand.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Check de continu plus aansluiting van de motor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
R.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan ik (erg onhandig) die zelf monteren?
Groet,
R.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Trouwens gegeven de enorme dozen waarmee Skandix vaak verzendt, is het handig om tegelijk wat andere onderdelen te bestellen die je ook nodig hebt.
Zullen we dan maar weer on-topic gaan om het probleem met Mathy´s ruitewissermotor maar niet verder te "vervuilen"?
Even voor Mathy dan: Het wordt weer Paravan / Paravent tijd: www.volvo700vereniging.nl/node/9536
- V700 register
- Nieuw lid
-
rkregting schreef : Is dit de goede? www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/...indow-wiper/1020840/
Kan ik (erg onhandig) die zelf monteren?
Groet,
R.
ja, dat is hem. Zoek maar even op ruitenwisserintervalrelais en je komt een (hele lange) post tegen met plaatjes hoe het moet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dit weekend heb ik vastgesteld, dat ook als ik de ruitenwisser even omlaag druk en dan loslaat, de wissers trager terugkomen, als de ruit niet echt nat is. Ik vermoed dus, dat de "overnamespanning" niet helemaal is wat ie zou moeten zijn. Iemand een idee van waar naar waar die te vinden is, in een 945 van modeljaar 1991?
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-