explorer 10/11 in "8" modus voor Vadis?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2013 20:32 #1099877
door V700 register
explorer 10/11 in "8" modus voor Vadis? is gemaakt door V700 register
Explorer 10/11 kan in explorer 8 modus draaien dacht ik. Heeft iemand al geprobeerd of je zo vadis kan gebruiken met explorer 10/11?
Draai nu nog voor de zekerheid explorer 8
Hartelijk dank,
Rob
Draai nu nog voor de zekerheid explorer 8
Hartelijk dank,
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2013 23:33 #1399039
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Je bedoelt waarschijnlijk de "compatibiliteits modus" Rob?
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2013 13:49 #1399082
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Ik denk het niet
Ik denk niet dat het gaat lukken. Toendertijd bij IE9 al van alles geprobeerd, ook de compabiliteitsmodus, maar zonder succes. Maar je zou het zelf ook kunnen proberen, updates naar IE9, 10 of 11 zijn weer te de-installeren zijn als het niet werkt.
Je hebt volgens mij de volgende opties:
- IE8 laten staan voor Vadis en voor internetten gebruik gaan maken van een moderne browser als Chrome of Firefox.
- Een virtuele computer aanmaken met bv Windows XP en daar Vadis op installeren.
- Vadis op een oude computer/laptop installeren
Piet
Je hebt volgens mij de volgende opties:
- IE8 laten staan voor Vadis en voor internetten gebruik gaan maken van een moderne browser als Chrome of Firefox.
- Een virtuele computer aanmaken met bv Windows XP en daar Vadis op installeren.
- Vadis op een oude computer/laptop installeren
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2013 14:20 #1399084
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hartelijk dank.
Ja ik bedoel de compatibiliteits modus.
Bedankt voor de opties. Het wordt de eerste optie, een andere moderne browser en ik denk dan Firefox. Google vind ik een beetje boefjes. Of zijn ze dat bij de vuurvos ook?
Rob
Bedankt voor de opties. Het wordt de eerste optie, een andere moderne browser en ik denk dan Firefox. Google vind ik een beetje boefjes. Of zijn ze dat bij de vuurvos ook?
Rob
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2014 22:45 #1399717
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic IE 9, 10 en 11, werkt allemaal.
VIDA en de DICe werken prima met windows XP, 7 en 8 pro, icm IE 9, 10 en 11. Maakt allemaal niets uit, maaaaaar:
Helaas wordt vanaf IE 9 ook .net vernieuwd. En dat is de boosdoener. Die update eruit gooien, en de oudere .NET laten staan. Dus niet .NET versie update naar de 4.5.1 versie gebruiken. Helaas zit deze update bijna bij alles ingebakken de laatste tijd, en moet je die dus weer ongedaan maken. Dan draait VIDA ook onder WIN 8 met IE 11.
Dit hoorde ik via 2 bronnen, waarvan eentje werkt bij VOLVO zelf.
Helaas wordt vanaf IE 9 ook .net vernieuwd. En dat is de boosdoener. Die update eruit gooien, en de oudere .NET laten staan. Dus niet .NET versie update naar de 4.5.1 versie gebruiken. Helaas zit deze update bijna bij alles ingebakken de laatste tijd, en moet je die dus weer ongedaan maken. Dan draait VIDA ook onder WIN 8 met IE 11.
Dit hoorde ik via 2 bronnen, waarvan eentje werkt bij VOLVO zelf.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2014 14:43 #1399787
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Overstappen naar Vida
Dan moet ik toch maar eens overstappen naar Vida. Ik zie altijd een beetje op tegen dit soort operaties.
Hartelijk dank,
Rob
Hartelijk dank,
Rob
Moderators: Jerry Stam