hoe koplampreflector van 740 te demonteren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2013 12:29 #1099770
door V700 register
hoe koplampreflector van 740 te demonteren? is gemaakt door V700 register
Is daar een truukje voor? Ik heb de koplamp wel uit elkaar maar ik zie niet hoe de reflector met stelmechanisme er uit moet, ik wil het graag heel houden hehe...Het gaat dus om de koplampen van een 740 oude neus!
Groet Rudiger
Groet Rudiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2013 15:41 #1398517
door V700 register
Paul was net op de koffie en toonde me dat de hoogteverstelling met een bajonetfitting is. eenmaal dit los kun je de hoogteverstellingschroef losdraaien. De breedteverstelling kun je losdraaien door tegen de klok in de stelmoer eraf te draaien. Daarna is het een kwestie van de kunststof reflectorhouders een kwartslag te draaien en weg te nemen.
De reflector zit dan nog geborgd met een kunststof palletje. daar kun je hem zo uithaken.
Klaar om voorzichtig schoon te maken of te vervangen!
Groeten!
Beantwoord door V700 register in topic thanx Paul
Paul was net op de koffie en toonde me dat de hoogteverstelling met een bajonetfitting is. eenmaal dit los kun je de hoogteverstellingschroef losdraaien. De breedteverstelling kun je losdraaien door tegen de klok in de stelmoer eraf te draaien. Daarna is het een kwestie van de kunststof reflectorhouders een kwartslag te draaien en weg te nemen.
De reflector zit dan nog geborgd met een kunststof palletje. daar kun je hem zo uithaken.
Klaar om voorzichtig schoon te maken of te vervangen!
Groeten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2013 08:40 #1398556
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En dus niet met koperpoets
En dus niet met koperpoets
Moderators: Jerry Stam