Bosch onderdeel nummers

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-11-2013 22:21 #1099555 door Mathy van Nisselroy
Bosch onderdeel nummers is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo,
Kennen jullie deze pagina?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     <a href=" www.bosch-automotive-catalog.com/public/...emoteInvocation=true "> www.bosch-automotive-catalog.com/public/...emoteInvocation=true
Vindt zelf wel handig bij o.a. gebruikte onderdelen kopen of verglijken.

Groeten Ben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-11-2013 00:01 #1397472 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Bijzonder, incl. kentekens zelfs...
Nee, ik kende deze pagina niet. Een snelle zoektocht op de S90 levert wel een resultaat van 216 stuks op. (incl. de 5 stuks ingevoerde exemplaren, waarvan een zelfs met 13-GHF-6, die als eerste vermeldt staat). En tussendoor staat nog een onlogische kenteken-serie.
Als ik goed lees is de RB-NB-93 de eerste en de TZ-VH-58 de laatste. Ook de mijne staat met SH in het begin, nog met 4 zussen vermeld.
Leuk..., ik ga nog meer speuren en tellen....

(Toevoeging: "het beeld" is bij mij naar rechts "verschoven" waardoor een stukje verborgen blijft. Is dit overal of heb ik weer iets "misdaan"...?  )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam