Is een multilink achteras van een 960-2 sedan en estate hetzelfde?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 09:00 #1099523
door V700 register
Is een multilink achteras van een 960-2 sedan en estate hetzelfde? is gemaakt door V700 register
Hallo allen,
Korte vraag, en ik denk ook een kort antwoord: is een multilink achteras van een 960-2 sedan hetzelfde als van een 960-2 estate? En dan dus ook voor de S90 en V90?Ik zag in het draadje Multilink achteras wel of niet? deze mooie foto:
waarnaar wordt verwezen als een 960 II / S- V90 achteras. In het kader van het monteren van een sperdifferentieel samen met het vervangen/veranderen van de bladveer, heb ik een as op het oog van een V90. Maar heb zelf een 960-2, vandaar .
Dank vast weer voor de antwoorden!
Korte vraag, en ik denk ook een kort antwoord: is een multilink achteras van een 960-2 sedan hetzelfde als van een 960-2 estate? En dan dus ook voor de S90 en V90?Ik zag in het draadje Multilink achteras wel of niet? deze mooie foto:
waarnaar wordt verwezen als een 960 II / S- V90 achteras. In het kader van het monteren van een sperdifferentieel samen met het vervangen/veranderen van de bladveer, heb ik een as op het oog van een V90. Maar heb zelf een 960-2, vandaar .
Dank vast weer voor de antwoorden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 09:29 #1397344
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet helemaal
Hoi André,
Volgens mij zijn er twee verschillen, in ieder geval qua artikelnummer:
- De Nivomats
- De bladveer, ik heb er van beide 1 liggen, alle twee van auto's zonder Nivomats, en de artikelnummers komen niet overeen.
Groet
Bert
Volgens mij zijn er twee verschillen, in ieder geval qua artikelnummer:
- De Nivomats
- De bladveer, ik heb er van beide 1 liggen, alle twee van auto's zonder Nivomats, en de artikelnummers komen niet overeen.
Groet
Bert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 10:25 #1397347
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar 't frame?
Hé Bert,
Maar is het frame hetzelfde? De schokbrekers worden anders, net als de bladveer, maar zijn bijvoorbeeld afmetingen, hoogte en ophangpunten wel gelijk?
Maar is het frame hetzelfde? De schokbrekers worden anders, net als de bladveer, maar zijn bijvoorbeeld afmetingen, hoogte en ophangpunten wel gelijk?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2013 18:16 #1397362
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies hetzelfde!
Precies hetzelfde, alleen bladveer en schokbrekers kunnen verschillen per uitvoering maar dat is alles. Als je VADIS er op na slaat zie je dit ook. Achterbrug vanaf 1995 t/m einde van de 964/965 en einde van S/V90 geheel identiek
Succes met de klus,
Robert
Succes met de klus,
Robert
Moderators: Jerry Stam