volvo 960 schokt heel even bij wegrijden vanuit stilstand.
- A.R.M. van Rijckevorsel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2013 14:22 #1099297
door A.R.M. van Rijckevorsel
volvo 960 schokt heel even bij wegrijden vanuit stilstand. is gemaakt door A.R.M. van Rijckevorsel
als ik vanuit stilstand niet heel rustig wegrijd is er een kortdurende schokkende sensatie bij een achterwiel/ 2 achterwielen/ in ieder geval aan de achterkant van de auto, het is hetzelfde gevoel dat je hebt als je wegrijdt bij een stoplicht waar het wegdek golvend is geworden. echter ik voel het elke keer als ik wegrijd. ik heb het idee dat het schokken iets toeneemt. als de auto zacht rijdt en ik geef wat feller gas dan schokt hij niet. het is dus echt alleen vanuit stilstand. kan dit kwaad en wat kan het probleem zijn?
andre volvo 960 3.0 estate automaat 1996 04kdj1
andre volvo 960 3.0 estate automaat 1996 04kdj1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2013 15:01 #1395880
Beantwoord door A.R.M. van Rijckevorsel in topic had natuurlijk wegrijdt
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2013 16:04 #1395882
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bewerk-tab
Hallo decodokter
De bewerktab staat bij het eerste bericht in een draadje altijd boven het bericht. In tegenstelling tot andere berichten in een draadje kun je het eerste bericht dus altijd aanpassen. Ook als er al iemand op gereageerd heeft.
groetjes
Mathy
PS wel leuk dat je ook op taal- en typefoutjes let.
De bewerktab staat bij het eerste bericht in een draadje altijd boven het bericht. In tegenstelling tot andere berichten in een draadje kun je het eerste bericht dus altijd aanpassen. Ook als er al iemand op gereageerd heeft.
groetjes
Mathy
PS wel leuk dat je ook op taal- en typefoutjes let.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2013 16:12 #1395883
Beantwoord door A.R.M. van Rijckevorsel in topic goede tip.
Meteen
goede tip.
Meteen verbeterd
Meteen verbeterd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2013 20:50 #1395902
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het kan zijn dat je tussenas
het kan zijn dat je tussenas rubber gescheurd is... die dempt de kleine onbalans op, dus als die scheurt heeft de as meer ruimte om te klapperen van de onbalans. dat voel je dan...waarschijnlijk voel je het ook alleen in de 1ste en 2e versnelling??
het vervangen is opzich het werk niet (30 minuten) alleen moet je het nieuwe rubber goed terugplaatsen op de as anders heb je kans op extra onbalans en een eventueel kapot lopend tussenas lager.
het vervangen is opzich het werk niet (30 minuten) alleen moet je het nieuwe rubber goed terugplaatsen op de as anders heb je kans op extra onbalans en een eventueel kapot lopend tussenas lager.
Moderators: Jerry Stam