volvo 960 3.0 1996 start soms niet in p maar dan wel in n echter gister pas na 4x manouevreren tussen p en N
- A.R.M. van Rijckevorsel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2013 20:40 #1098911
door A.R.M. van Rijckevorsel
volvo 960 3.0 1996 start soms niet in p maar dan wel in n echter gister pas na 4x manouevreren tussen p en N is gemaakt door A.R.M. van Rijckevorsel
mijn volvo 960 3.0 automaat 1995 startte enkele dagen geleden in eerste instantie niet. Alsof hij in een versnelling stond maar stond in P. Naar n geschakeld en hij startte. Gister weigerde hij ook enkele keren in de n. Vandaag helemaal geen problemen.
Als hij niet start dan gebeurt er ook echt NIETS bij omdraaien sleutel, Precies eender aan het effect bij proberen te starten als hij in r of d of 3 staat.
Kan dat een contactje zijn? Herkent iemand dit probleem?
dank alvast voor de reacties
HEB DE TEST GEDAAN MET ACHTERUITRIJLICHTEN: CONTACT AAN (MOTOR UIT) VERSN IN R DE ACHTERUITRIJLICHTEN BRANDDEN NIET, ENKELE KEREN POOK HEEN EN WEER BEWOGEN EN ZIE ZE BRANDEN WEER. IS DUS WSCHL DE PNP SCHAKELAAR. DANK VOOR DE GOEDE TIPS.
NU NOG: WAAR KOOP IK DEZE SCHAKELAAR...
ANDRE
Als hij niet start dan gebeurt er ook echt NIETS bij omdraaien sleutel, Precies eender aan het effect bij proberen te starten als hij in r of d of 3 staat.
Kan dat een contactje zijn? Herkent iemand dit probleem?
dank alvast voor de reacties
HEB DE TEST GEDAAN MET ACHTERUITRIJLICHTEN: CONTACT AAN (MOTOR UIT) VERSN IN R DE ACHTERUITRIJLICHTEN BRANDDEN NIET, ENKELE KEREN POOK HEEN EN WEER BEWOGEN EN ZIE ZE BRANDEN WEER. IS DUS WSCHL DE PNP SCHAKELAAR. DANK VOOR DE GOEDE TIPS.
NU NOG: WAAR KOOP IK DEZE SCHAKELAAR...
ANDRE
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2013 20:55 #1393667
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Zelfs ben ik geen techneut maar een meelezer, vandaar ook mijn reactie. Als eerste zou ik de N.P.N. schakelaar "de schuld" ervan geven en laten bekijken. Heb hetzelfde gehad met de s90. Het is i.d.d. geen onbekend verschijnsel en in 90 % van dit soort perikelen is dit vaak/meestal de oorzaak. Uiteraard kunnen er ook nog andere oorzaken zijn. Dat zul je ongetwijfeld nog wel lezen hier op het forum.
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Ik denk het wel..
Zelfs ben ik geen techneut maar een meelezer, vandaar ook mijn reactie. Als eerste zou ik de N.P.N. schakelaar "de schuld" ervan geven en laten bekijken. Heb hetzelfde gehad met de s90. Het is i.d.d. geen onbekend verschijnsel en in 90 % van dit soort perikelen is dit vaak/meestal de oorzaak. Uiteraard kunnen er ook nog andere oorzaken zijn. Dat zul je ongetwijfeld nog wel lezen hier op het forum.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2013 21:26 #1393668
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic PNP
Zoekt wat makkelijker hier
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2013 21:37 #1393669
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Klopt Jerry
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2013 09:43 #1393690
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PnPswitch
vervangen en probleem is opgelost.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2013 15:53 #1393706
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet zo heel moeilijk toch?
Nieuw bij de dealer (niet goedkoop, ik dacht zeker € 100+) of gebruikt op de sloop/bij een van de aanbieders hier. Uiteraard geen garantie dat die weer een jaar of 15 meegaan.Zat je capslock trouwens vast?EDIT: JA, in 2009 € 160, zie <a href="/node/28516" target="_blank">hier</a>. END EDITdecodokter schreef : NU NOG: WAAR KOOP IK DEZE SCHAKELAAR...
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2013 19:41 #1393725
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Mijn 960 kan ik alleen in P
Mijn 960 kan ik alleen in P starten, niet in D maar ook niet in N. Dat laatste moet natuurlijk ook kunnen. Ook nieuwe PNP nodig? Hij start verder altijd gewoon.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2013 20:00 #1393726
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic P
hij 'hoort' af fabriek alleen in P te starten
- A.R.M. van Rijckevorsel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2013 21:36 #1393736
door A.R.M. van Rijckevorsel
Beantwoord door A.R.M. van Rijckevorsel in topic PNP schakelaar
ga morgen eens informeren bij de garage wat dit grapje aldaar zal kosten
dank voor alle reacties.
dank voor alle reacties.
Moderators: Jerry Stam