Run flat banden ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2013 16:24 #1098782
door V700 register
Run flat banden ? is gemaakt door V700 register
Mensen,
Ik was even aan het rond kijken voor banden.
Nu zie ik run flat banden waar mee je nog door kan rijden als ze lek zijn. Niet perse noodzakelijk, maar ik las dat je die alleen kan rijden als je druk sensoren hebt in je wielen omdat je anders niet merkt dat ze lek zijn.
Zijn hier mensen die op dit soort banden rijden met een 940?
Ik was even aan het rond kijken voor banden.
Nu zie ik run flat banden waar mee je nog door kan rijden als ze lek zijn. Niet perse noodzakelijk, maar ik las dat je die alleen kan rijden als je druk sensoren hebt in je wielen omdat je anders niet merkt dat ze lek zijn.
Zijn hier mensen die op dit soort banden rijden met een 940?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2013 16:40 #1393039
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Druksensor
Wordt aangeraden, vlgs mij niet verplicht.
Ik heb ze zelf niet, maar ik ben wel bij de introductie van de Good-Year run flat banden geweest.
In Colmar Berg in Luxemburg.
Mocht je eerst een rondje over het circuit, Benz S klasse, BMW 7, Audi's A 6 A 8 enz enz.
Reed je de pits binnen, draaiden ze even alle 4 je ventielen eruit, hierna nog een rondje op lege banden.
Super die dingen!!
Ik heb ze zelf niet, maar ik ben wel bij de introductie van de Good-Year run flat banden geweest.
In Colmar Berg in Luxemburg.
Mocht je eerst een rondje over het circuit, Benz S klasse, BMW 7, Audi's A 6 A 8 enz enz.
Reed je de pits binnen, draaiden ze even alle 4 je ventielen eruit, hierna nog een rondje op lege banden.
Super die dingen!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2013 17:57 #1393043
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Comfort
Je schijnt dan wel een heel stuk aan rijcomfort in te leveren. Banden zijn heel veel stugger.
Veel BMW rijders (daar worden ze van fabriek af nieuw geleverd met run flats tegenwoordig) vervangen deze weer voor "normale" banden en schaffen een thuiskomertje aan .........
Veel BMW rijders (daar worden ze van fabriek af nieuw geleverd met run flats tegenwoordig) vervangen deze weer voor "normale" banden en schaffen een thuiskomertje aan .........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2013 17:58 #1393044
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaar, je ziet ze best
Vandaar, je ziet ze best veel 2e hands met nauwelijks slijtage.
Moderators: Jerry Stam