Vakantie met de 965 met speling in de automaatpook
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2013 18:15 #1098643
door V700 register
Vakantie met de 965 met speling in de automaatpook is gemaakt door V700 register
Goedemiddag,
De 965 heeft laten zien waar ze voor gemaakt is. Alle elementen om goed mee op vakantie (Frankrijk zonder caravan) te gaan. Ruimte, nivoregeling, koel, geen bumperklevers, dorstig (1:6 a 1:7,5) en eenmaal op toeren, zeer rap op de peages in de s-mode. Verder 1x 945 en een 740 gespot.
Op een gegeven ogenblik is er spontaan ''speling'' ontstaan in de automaatpook. Normaliter zit deze in elke willekeurige stand vast maar merk nu dat deze wat los gaat zitten (alsof er een kabel losser zit). De P-stand vermijd ik nu omdat ik het idee heb dat ik deze er lastiger uit krijg en parkeer ik in N met de handrem aan, aangezien wij ''heuvelachtig wonen''. Verder werkt de automaat en de ontgrendelknop prima en naar behoren.
Mijn vraag is wat dit kan zijn en of ik hier naar moet laten kijken.
Rik
De 965 heeft laten zien waar ze voor gemaakt is. Alle elementen om goed mee op vakantie (Frankrijk zonder caravan) te gaan. Ruimte, nivoregeling, koel, geen bumperklevers, dorstig (1:6 a 1:7,5) en eenmaal op toeren, zeer rap op de peages in de s-mode. Verder 1x 945 en een 740 gespot.
Op een gegeven ogenblik is er spontaan ''speling'' ontstaan in de automaatpook. Normaliter zit deze in elke willekeurige stand vast maar merk nu dat deze wat los gaat zitten (alsof er een kabel losser zit). De P-stand vermijd ik nu omdat ik het idee heb dat ik deze er lastiger uit krijg en parkeer ik in N met de handrem aan, aangezien wij ''heuvelachtig wonen''. Verder werkt de automaat en de ontgrendelknop prima en naar behoren.
Mijn vraag is wat dit kan zijn en of ik hier naar moet laten kijken.
Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2013 18:17 #1392351
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klinkt als ruimte in het
Klinkt als ruimte in het stangen stelsel van pook naar bak.
Dat zou niet heel erg moeten zijn.
Iemand een ander idee ?
Dat zou niet heel erg moeten zijn.
Iemand een ander idee ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2013 20:53 #1392359
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat Arjan zegt
speling bij aanhechting aan de bak, ringetje is er tussenuit of het zit gewoon los. Even controleren allemaal.Enne... wat horen we weinig meer van je?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2013 21:32 #1392363
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Automaat
Automaten zijn vrij nieuw voor me, maar zit de pook wel echt vast aan de bak? Fysiek zegmaar?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2013 21:44 #1392366
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic van de pook gaat er een
van de pook gaat er een stang naar de bak.
oogje op pook aan de onder kant, daar een stang op, die naar een kogel gewrichtje gaat op de bak
oogje op pook aan de onder kant, daar een stang op, die naar een kogel gewrichtje gaat op de bak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2013 21:47 #1392367
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stom
Waarom zit er dan ook nog zo'n gevoelige pnp sensor op?
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2013 22:25 #1392372
door Leon Doensen
En nee, geen kogelgewrichtjes('Uniball') want dan hoefde er geen rubber tussen te zitten.
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re.................
Precies Rob! Al dikwijls vernieuwd. Is een beetje een prutssysteem maar voor een paar euro heb je nieuwe ringetjes. Zowel bij de 960 als bij de 760 vervangen.Chilm schreef : speling bij aanhechting aan de bak, ringetje is er tussenuit of het zit gewoon los. Even controleren allemaal.Enne... wat horen we weinig meer van je?
En nee, geen kogelgewrichtjes('Uniball') want dan hoefde er geen rubber tussen te zitten.
Moderators: Jerry Stam