Wanhopig onhandig....
- Henry Commandeur (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik kijk nu naar buiten naar onze koets. Met kinderbankje ideaal voor ons en onze 4 kids.
Geniet echt van de wagen. Maarrrrr, er zijn een paar zaken die hinderlijk storen en het allemaal maakt dat het het "net niet" is.
De wagen heeft net allerlei onderhoud gehad, nieuw APK, de middelen zijn een beetje op.
De electrische ramen bij de voorpassagiers doen het niet. Er is aan geknoeid lijkt wel. Bij de garage zeggen ze het niet 1,2,3 te kunnen verhelpen. Vergt meer onderzoek/kosten om er uit te komen. Ook de antenne doet het niet. Liever had ik dit allemaal niet elektrsich gezien, maar het zat er nou eenmaal op.
Wie o wie heeft hier verstand van en kan ons hierbij helpen?
Groet!
Henry
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar staat de auto dan?
Dan is ook iets makkelijker in te schatten wie in je buurt woont.
Ook lid worden is een goed idee, je kan dan op sleuteldagen ook veel doen.
- Henry Commandeur (GAST)
- Nieuw lid
-
Tof dat je reageert!
We wonen in Leusden bij Amersfoort. Ik ga speuren naar de sleuteldagen. Lid ben ik net geworden.
Het is overigens een 740 stationwagen uit '92. Door de vorige eigenaar is er een extra aanstekeraansluiting in gezet in het dashboardkastje. Afgaande op m'n amateuristische oog ziet het er wat slordig uit. Er lopen ook draden via het portier wat er naar mijn idee normaal niet zo uit hoort te zien. De zekeringen zijn goed. Ik heb het idee dat die extra toevoegingen aan draden en geknoei de oorzaak zijn dat ze het niet doen, hoop dat iemand uitkomst kan bieden.
Henry
- V700 register
- Nieuw lid
-
probeer het eens bij Timen Smit in Vaassen. Ook ik ben erg onhandig en
heb veel geleerd bij Timen. Hij legt je ook e.e.a. uit wat hij doet.
Als je hem Googled kom je bij zijn contactgegevens.
Gerhard
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Welkom bij de V700 Vereniging, leuke club met veel enthousiate leden.
Maar eh..., een 740 Estate uit `92 ? Wellicht is het een 940 Estate? Ben wel benieuwd! Fotootje wellicht...? Veel succes ermee !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Elektrische voorramen is standaard bij een 940 inderdaad.
Hmm:)
Nehhhh zal toch niet
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Henry7 heeft een 740 `stationwagen`uit `92 vermeldt hij hier. Vandaar mijn twijfels...., Gaat mij alleen even om het type, daar zit dan toch aardig verschil in. Overigens is de 740 in `90 al uit de productie gehaald, als ik me niet vergis.
Dus ik denk dat Henry7 een 945 heeft gekocht...
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
De 740 is tot '92 geproduceerd.
Vaak hebben deze 7 series dan ook al een 9 serie snuit.
Heb zelf een '91er 740 sedan gehad en ook eens een 91'er 740 16V (met 940 snoet) gesloopt.
Als je heel erg mazzeld, en een 740 kan scoren die pas in Januari '93 op kenteken is gezet, dan kan je een 740 op LPG G3 rijden Volgens mij rijden er wel enkele rond...ergens vandaan schreef : The 700 series came to an end in late 1992 when the last 740s were built
Groeten,Gerben
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De 740 is gebouwd tot modeljaar 1992. De turbo(-benzine) en de 16 klepper hadden de 940 neus, de rest de tussenmodelneus.
groetjes
Mathy