volvo 740 trillend stuur bij remmen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2013 19:06 #1097395
door V700 register
volvo 740 trillend stuur bij remmen is gemaakt door V700 register
wie kan mij helpen ,
stuur trilt bij remmen voor , schijven ( geventileerd) reeds vervangen ,blokken nieuw ,
voorwiellager reeds vervangen ,
heb bendix klauwen , kan het zijn dat op bevestiging van de klauwen speling zit ??
zijn nieuwe sets voor te krijgen zie ik .
alvast bedankt voor reaktie , groeten jack
stuur trilt bij remmen voor , schijven ( geventileerd) reeds vervangen ,blokken nieuw ,
voorwiellager reeds vervangen ,
heb bendix klauwen , kan het zijn dat op bevestiging van de klauwen speling zit ??
zijn nieuwe sets voor te krijgen zie ik .
alvast bedankt voor reaktie , groeten jack
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2013 19:10 #1385753
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja :)
Trillen was bij over na:
Alle rubbers vervangen door pu rubbers , turbo stay plaatsen en geleide pennen van de klauwen goed in vetten.
Heb je automaat? Als je tot stilstand geremd bent, rem los en automaat in p stand. Anders koelt de schijf niet egaal af.
Een 740 is toch al snel 20 jaar oud, de rubbers van de ophanging zullen wel redelijk droog of gesleten zijn wat ruimte geeft.
Alle rubbers vervangen door pu rubbers , turbo stay plaatsen en geleide pennen van de klauwen goed in vetten.
Heb je automaat? Als je tot stilstand geremd bent, rem los en automaat in p stand. Anders koelt de schijf niet egaal af.
Een 740 is toch al snel 20 jaar oud, de rubbers van de ophanging zullen wel redelijk droog of gesleten zijn wat ruimte geeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2013 19:11 #1385754
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zie dit
Moderators: Jerry Stam