CC Pedaalschakelaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2013 13:54 #1096642
door V700 register
CC Pedaalschakelaar is gemaakt door V700 register
Medeforummers,
Zoals jullie wel gezien hebben in het advertentie topic zoek ik dus een pedaalschakelaar voor de Cruise Control. Nu heeft deze origineel nummer 1367159, maar helaas pindakaas het lukt mij niet om deze nog nieuw via mijn dealer te kunnen kopen.
Wie heeft er nog eentje liggen en wilt er vanaf, of wie weet een vervangingsnummer ervan ?
De RAW met CC schakelaar aan het stuur heb ik al een nieuwe voor klaarliggen en komt er ook in, maar wil gewoon dat het ding het weer doet zoals het bedoelt is
Bedankt alvast voor het meedenken !
Even als kleine aanvulling; via het originele onderdeelnummer kan ik er ook niet aankomen bij Carlo (VOMD) en Skandix.de
. Loop dus een beetje vast nu hiermee.
Zoals jullie wel gezien hebben in het advertentie topic zoek ik dus een pedaalschakelaar voor de Cruise Control. Nu heeft deze origineel nummer 1367159, maar helaas pindakaas het lukt mij niet om deze nog nieuw via mijn dealer te kunnen kopen.
Wie heeft er nog eentje liggen en wilt er vanaf, of wie weet een vervangingsnummer ervan ?
De RAW met CC schakelaar aan het stuur heb ik al een nieuwe voor klaarliggen en komt er ook in, maar wil gewoon dat het ding het weer doet zoals het bedoelt is
Bedankt alvast voor het meedenken !
Even als kleine aanvulling; via het originele onderdeelnummer kan ik er ook niet aankomen bij Carlo (VOMD) en Skandix.de
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2013 08:27 #1381782
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic vacuumkleppen
Dirk, je kan volgens mij de boel werkend krijgen met een van beide types (een verschroefbaar en de latere zelfstellende types) Ook die uit een 940 gaan passen volgens mij.Zag ze wel nog te koop bij volvopartswebstore : Air vent valve. Volvo. Stock Code1367159ManufacturerVolvo OEMCategoriesTransmission > Clutch; Engine > Engine control List Price$ 39.68Your Price$ 36.11You Save$ 3.57 (9%)Quantity to Add
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2013 17:30 #1381816
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt helemaal
Ries, maar volgens mijn dealer nergens meer leverbaar
. Heb ze nu bij Volvopartswebstore besteld, waarvoor hartelijke dank.
$ 83.11 uit en thuis geleverd (als tie even door de douane heenslipt
)
$ 83.11 uit en thuis geleverd (als tie even door de douane heenslipt
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2013 20:53 #1381842
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic CC
De cc heb ik verkocht aan iemand die deze gaat inbouwen in een automaat. Zal deze persoon even een pb doen met de vraag of deze akkoord is met een schakelaartje minder. De mijne komt namelijk uit een handgeschakelde.
Je hoort nog van me,
Groet,
Chris
Je hoort nog van me,
Groet,
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2013 21:06 #1381845
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb evt ook nog een in mijn
heb evt ook nog een in mijn 960 sloper.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2013 08:05 #1381868
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Euhm heren....
wel lezen aub, zoals ik gisteren al zei:
"Heb ze nu bij Volvopartswebstore besteld, waarvoor hartelijke dank. $ 83.11 uit en thuis geleverd (als tie even door de douane heenslipt
)"
Dit heb ik alleen maar gedaan omdat het mij niet lukte hier in Nederland iets te vinden, zoals altijd (als je het ding net gekocht hebt), komen de aanbiedingen nu ineens overal vandaan....
Alleen: te laat.....
"Heb ze nu bij Volvopartswebstore besteld, waarvoor hartelijke dank. $ 83.11 uit en thuis geleverd (als tie even door de douane heenslipt
Dit heb ik alleen maar gedaan omdat het mij niet lukte hier in Nederland iets te vinden, zoals altijd (als je het ding net gekocht hebt), komen de aanbiedingen nu ineens overal vandaan....
Alleen: te laat.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2013 09:44 #1381874
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pff 81 dollar ;)
ik ga ze
pff 81 dollar 
ik ga ze bewaren dirk komt vast wel weer uit..
ik ga ze bewaren dirk komt vast wel weer uit..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2013 13:20 #1381887
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had
geen keuze Jan Geert omdat niemand er eentje had liggen (die ik ken) en ik niet van Tom kon verlangen dat hij een goede werkende CCset ging slopen voor 1 zo'n k*tschakelaar.
Was gisteravond erg blij met de link van Ries om 'm uit Amerika te laten kunnen komen. Het is altijd nog beter te duur, als niet te koop.
Was gisteravond erg blij met de link van Ries om 'm uit Amerika te laten kunnen komen. Het is altijd nog beter te duur, als niet te koop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2013 17:17 #1381904
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic daar ben ik het weer mee eens
daar ben ik het weer mee eens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2013 18:19 #1382022
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic K*T
met hoofdletters dus,
Krijg net bericht uit Amerika, dat het geld 'refunded' is (erg netjes natuurlijk, daar niet van) bij navraag kwam er uit dat de schakelaar niet leverbaar meer was

Jan Geert, wil je me alsnog die schakelaar uit de 960 opsturen naar me, zie PB ?
Krijg net bericht uit Amerika, dat het geld 'refunded' is (erg netjes natuurlijk, daar niet van) bij navraag kwam er uit dat de schakelaar niet leverbaar meer was
Jan Geert, wil je me alsnog die schakelaar uit de 960 opsturen naar me, zie PB ?
Moderators: Jerry Stam