Sh......... mijn ruitenwisser
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2013 20:09 #1096429
door Fred Schukkink (GAST)
Sh......... mijn ruitenwisser is gemaakt door Fred Schukkink (GAST)
Sh......... mijn ruitenwisser is er gedeeltelijk mee gestopt.
Op de snelweg enig gekraak en rare bewegingen van mijn rechter wisser waarna hij er na de aanvaring met de linker wisser mee gestopt is.
Geen ruitewissers meer, en net als het flink sneeuwt.
Aan de kant dus op de vluchtstrook, half in de berm lampjes aan en kijken.
Conclusie rechts is er mee gestopt en links doet het nog.
Net als ik het li.wissertje tussen de rechter uit frunnik, een leuke vrachtwagenchauf. die meent over de witte streep te moeten door een flinke plas die niet op de weg ligt en op het moment dat ie achter me is vol op de clacson, resultaat ik krijg een hartverzakking( lig half op de motorkap aan de linkerkant van de auto en zie hem niet aankomen) en ben dus in 1 keer sijknat, en bedankt.
FF bijkomen en de Rechter wisser er af en arm omhoog nat in de auto en met 1 wisser en de schrik in de benen naar huis.
Morgenmiddag maar eens kijken wat er aan de hand is, iemand alvast een idee?
Groet Fred
Op de snelweg enig gekraak en rare bewegingen van mijn rechter wisser waarna hij er na de aanvaring met de linker wisser mee gestopt is.
Geen ruitewissers meer, en net als het flink sneeuwt.
Aan de kant dus op de vluchtstrook, half in de berm lampjes aan en kijken.
Conclusie rechts is er mee gestopt en links doet het nog.
Net als ik het li.wissertje tussen de rechter uit frunnik, een leuke vrachtwagenchauf. die meent over de witte streep te moeten door een flinke plas die niet op de weg ligt en op het moment dat ie achter me is vol op de clacson, resultaat ik krijg een hartverzakking( lig half op de motorkap aan de linkerkant van de auto en zie hem niet aankomen) en ben dus in 1 keer sijknat, en bedankt.
FF bijkomen en de Rechter wisser er af en arm omhoog nat in de auto en met 1 wisser en de schrik in de benen naar huis.
Morgenmiddag maar eens kijken wat er aan de hand is, iemand alvast een idee?
Groet Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2013 20:39 #1380336
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee,
Maar wel goed om nog een post van
je te kunnen lezen! Het had ook anders kunnen zijn.
Misschien asje afgesleten? Even wisser onder het kunstof
Kapje losmaken.
Succes, Michiel
je te kunnen lezen! Het had ook anders kunnen zijn.
Misschien asje afgesleten? Even wisser onder het kunstof
Kapje losmaken.
Succes, Michiel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2013 08:06 #1380373
door V700 register
Bij mij deed de rechterwisser op enig moment niet meer mee. Het geribbelde nokje (dat omhoog steekt) was nog goed, binnenkant van de wisserarm was helemaal glad. Op de sloop een andere wisserarm (die nog goed geribbeld was van binnen) gehaald en ze gaan weer in volledige harmonie heen-en-weer. Wel 5 euro, dus nét aan te betalen
Succes!
groet, Sietse
Beantwoord door V700 register in topic zelfde ervaring
Michiel Gorter schreef : Maar wel goed om nog een post van je te kunnen lezen! Het had ook anders kunnen zijn. Misschien asje afgesleten? Even wisser onder het kunstof Kapje losmaken. Succes, Michiel
Bij mij deed de rechterwisser op enig moment niet meer mee. Het geribbelde nokje (dat omhoog steekt) was nog goed, binnenkant van de wisserarm was helemaal glad. Op de sloop een andere wisserarm (die nog goed geribbeld was van binnen) gehaald en ze gaan weer in volledige harmonie heen-en-weer. Wel 5 euro, dus nét aan te betalen
Succes!
groet, Sietse
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2013 11:15 #1380405
door Fred Schukkink (GAST)
Beantwoord door Fred Schukkink (GAST) in topic Vanmiddag de zooi los
Vanmiddag de zooi los gehaald, alles gedemonteerd.
Uitslag:
Het kabeltje wat de rechter wisser bediend is gebroken.
FF de dealer gebeld, HUH 740 Kabeltje ruitenwisser, zelfde als 940? Neeh die hebben we niet, bestellen eeeehhhh.......
Dat werd hem niet dus de spareparts-volvo aangesproken, ff langer sleutelen en een extra aarde kabel maar hij doet het weer.
Bedankt en groeten Fred
Uitslag:
Het kabeltje wat de rechter wisser bediend is gebroken.
FF de dealer gebeld, HUH 740 Kabeltje ruitenwisser, zelfde als 940? Neeh die hebben we niet, bestellen eeeehhhh.......
Dat werd hem niet dus de spareparts-volvo aangesproken, ff langer sleutelen en een extra aarde kabel maar hij doet het weer.
Bedankt en groeten Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2013 16:00 #1380453
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ach ja
het kán ook wel 's aan de stroom liggen.... Wel lekker dat ze weer heen-en-weer gaan, met het huidige weer!
Gr. Sietse
Gr. Sietse
Moderators: Jerry Stam