verwarming auto gaat volgens mij niet uit( ECC)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2013 15:44 #1096140 door V700 register
verwarming auto gaat volgens mij niet uit( ECC) is gemaakt door V700 register
Mijn 945 classic wordt lekker warm binnen, te warm zeg maar, ik heb ECC en heb het idee dat het niet goed werkt allemaal. Als ik hem helemaal op koud zet zelfs dan komt er nog warme lucht uit de roosters. Als ik mn raampje open doe hoor ik constant geklik onder de motorkap vandaan komen..alsof iets continu aan / uit schakelt? Wat kan dit zijn? Jammer genoeg werkt de zoekfunctie niet, dus stel ik de vraag toch maar. Kan de airco nu met die kou niet testen, hij heeft het wel gedaan van de zomer. Maar ik had het idee vorige week toen het regende en nog niet zo koud was dat deze ook niet optimaal werkt.

Groet
Anouk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2013 16:42 #1378274 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Klikken
Het is wel heel vreemd dat als de temperatuurregeling maximaal op koud staat dat er dan nog warme lucht binnen komt. In deze stand worden alle sensoren en een groot deel van de regeling uitgeschakeld en probeert de ECC domweg zo veel mogelijk niet verwarmde buitenlucht lucht naar binnen te blazen.
Er zijn volgens mij maar twee mogelijkheden:
1. ECC regelunit defect
2. Luchtmengklep motor defect of klep blijft hangen in combinatie met kachel die niet helemaal uitgeschakeld wordt. Dat laatste kan komen doordat de kachelkraan van binnen verkalkt is dus niet meer goed sluit.
Ik zou eigenlijk niet weten wat er bij dit probleem zou moeten klikken onder de motorkap. Het zal niet de kachelkraan zijn. Wel interessant. Probeer eens onder de motorkap te luisteren.
Piet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam