Lek ruitenwisservloeistofreservoir
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2012 14:20 #1095813
door V700 register
Lek ruitenwisservloeistofreservoir is gemaakt door V700 register
Allen,
ik heb net zo'n grote flacon van 5 liter ruitenwisservloeistof gekocht. M'n auto stond in de parkeergarage, dus ik dacht 'laat ik het meteen maar bijvullen'. Op een gegeven moment zat er denk ik zo'n 3,5 liter uit de flacon in, en ik bleef maar vullen. Niet veel later hoorde ik een hoop gekletter, er was denk ik 0,5 liter op de grond gekomen. Nu vroeg ik mij af, zit er een soort van overloop op het reservoir? Want het kwam niet tot aan de vuldop, maar stroomde ergens uit. In het boekje staat dat er 4 liter in kan. Ik vermoed dat er nu ook zoiets in zit.
ik heb net zo'n grote flacon van 5 liter ruitenwisservloeistof gekocht. M'n auto stond in de parkeergarage, dus ik dacht 'laat ik het meteen maar bijvullen'. Op een gegeven moment zat er denk ik zo'n 3,5 liter uit de flacon in, en ik bleef maar vullen. Niet veel later hoorde ik een hoop gekletter, er was denk ik 0,5 liter op de grond gekomen. Nu vroeg ik mij af, zit er een soort van overloop op het reservoir? Want het kwam niet tot aan de vuldop, maar stroomde ergens uit. In het boekje staat dat er 4 liter in kan. Ik vermoed dat er nu ook zoiets in zit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2012 14:35 #1376103
door V700 register
Ik kan me herinneren dat ik ook zoiets heb gehad. Volgens mij bestaat het reservoir uit twee delen. Een reservoir en een hals. De hals kan loszitten op het reservoir. Wiebel er maar eens aan. Als je dan de hals tot aan de rand wilt vullen, loopt het er op de verbinding tussen de hals en het reservoir weer uit.
Jeroen
Beantwoord door V700 register in topic
Ik kan me herinneren dat
Ik kan me herinneren dat ik ook zoiets heb gehad. Volgens mij bestaat het reservoir uit twee delen. Een reservoir en een hals. De hals kan loszitten op het reservoir. Wiebel er maar eens aan. Als je dan de hals tot aan de rand wilt vullen, loopt het er op de verbinding tussen de hals en het reservoir weer uit.
Jeroen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2012 14:38 #1376104
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tuutje
er zit een los tuitje op. dat is niet geheel waterdicht bij de aansluiting van het reservoir
dus to zo ver gaat ie vol.
Dat zal 4 liter zijn
dus to zo ver gaat ie vol.
Dat zal 4 liter zijn
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2012 14:50 #1376105
door Fred Schukkink (GAST)
Beantwoord door Fred Schukkink (GAST) in topic Op de reservoir van de 740
Op de reservoir van de 740 zit een ontluchting met een slangetje naar boven.
Mogelijk ook bij de 940, als dit poreus wordt of los komt kun je vullen wat je wilt maar boven de tank komt het dan nooit.
Je vulopening blijft dan leeg.
Groet Fred
Mogelijk ook bij de 940, als dit poreus wordt of los komt kun je vullen wat je wilt maar boven de tank komt het dan nooit.
Je vulopening blijft dan leeg.
Groet Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2012 15:20 #1376106
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic overloop slang
Bij mijn 940 zit er een slangetje op het resevoir die omhoog gaat als overloop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2012 16:19 #1376118
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok
Bedankt allen. Ik denk dat de vulslang dan los zit ofzo. Ik ga het binnenkort eens nakijken.
Moderators: Jerry Stam