Staatssecretaris Atsma Bedankt !!!!!!! oorzaak tumult mrb

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2012 20:28 #1095233 door V700 register
In opdracht van Staatssecretaris Atsma van het ministerie van Infrastructuur en Milieu heeft het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) en TNO onderzoek uitgevoerd. publicatie website en raport
( Blz 23 prognose //www.pbl.nl/sites/default/files/cms/publicaties/pbl-2012_Milieueffecten-van-oldtimers.pdf )
De fehac heeft dit onderzoeksrapport niet goed gekeurd en fouten gecorrigeerd. koppeling raport Ik heb net de artikelen gelezen, en wilde dit graag delen met jullie! Als je het nog niet had gelezen. Het is mij wel duidelijk hoe de vrijstelling van de MRT belasting weer ter sprake is gekomen! Weer eens op onjuiste feiten! Groeten Marcel

Nog iets toevoegen: In de correctie fahac staat geschreven dat er een begripsverwarring is over oldtimers. (en over de uitgangspunt van meetwaarde en gebruik oldtimers ) De onderzoekers die in opdracht van Staatssecretaris Atsma het raport hebben geschreven, hebben tijdens het onderzoek alle oude auto's over een kam geschoren. De fehac vond dit wel erg onzorgvuldig! Reactie Fahac : Oldtimers zijn oude auto's , maar alle oude auto's zijn geen oldtimers Groeten Marcel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-11-2012 20:47 #1372249 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Atsma zelf andere conclusie
Wel frappant dat Atsma zelf als conclusie trekt en aan de kamer meldt dat de regeling blijft.
Zie bericht autoblog 25-okt
www.autoblog.nl/oldtimers-blijven-wegenbelastingvrij

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2012 21:58 #1372250 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan had hij zijn
Dan had hij zijn onderzoeksrapport moeten laten verbeteren op fouten , maar dat kan hij niet. Want ze hebben de verkeerde doelgroep onderzocht.
Dan moet hij weer een heel nieuw onderzoek laten doen. Ik krijg het gevoel dat hij weer politiek bedrijft en zegt dat hij voor de oldtimers is, maar voer aan de tegenstanders geeft op oneerlijke gronden.

Groeten Marcel

Moderators: Jerry Stam