Wieldraagarmrubber
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2012 16:24 #1094336
door V700 register
Wieldraagarmrubber is gemaakt door V700 register
Dag,
Als ik rem met mijn Volvo 740 van 1985 diesel hoor/voel ik dat er speling op de voorste draagarm zit. Na checken blijk ik beide voorwielen iets naar voren en naar achter te kunnen rollen terwijl de auto stilstaat.
Nu zit er in de onderste wieldraagarm een rubber bus die dit zaakje in de hand zou moeten houden. Dat doet ie niet meer dus moet ie worden vervangen.
Vraag:
1 Wat is het onderdeelnummer van dit rubber.
2 Is het lastig om het onderdeel uit de onderste draagarm te krijgen en de nieuwe er weer in?
3 Aan de reactiestang zit nog een rubber. Gelijk maar meenemen of is dat bijna nooit nodig?
4 Bij de automaterialenzaak krijg ik een nummer: VV SB 2352. Is dit wel het juiste onderdeel en is ie net zo goed als dat ik hem bij de dealer bestel?
Alvast bedankt!
Als ik rem met mijn Volvo 740 van 1985 diesel hoor/voel ik dat er speling op de voorste draagarm zit. Na checken blijk ik beide voorwielen iets naar voren en naar achter te kunnen rollen terwijl de auto stilstaat.
Nu zit er in de onderste wieldraagarm een rubber bus die dit zaakje in de hand zou moeten houden. Dat doet ie niet meer dus moet ie worden vervangen.
Vraag:
1 Wat is het onderdeelnummer van dit rubber.
2 Is het lastig om het onderdeel uit de onderste draagarm te krijgen en de nieuwe er weer in?
3 Aan de reactiestang zit nog een rubber. Gelijk maar meenemen of is dat bijna nooit nodig?
4 Bij de automaterialenzaak krijg ik een nummer: VV SB 2352. Is dit wel het juiste onderdeel en is ie net zo goed als dat ik hem bij de dealer bestel?
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2012 17:22 #1367210
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het zijn 2 van die
Het zijn 2 van die paddestoelrubbers aan elke kant.
De arm waar deze aan vast zitten kan je er gewoon onderuit halen als ie vrij van de grond hangt en het wiel is verwijderd.
Nieuwe paddo's erin, oude restjes wel goed weghalen en weer terug in elkaar zetten, klaar is kees.
Nummer wat je opgeeft klopt, je hebt er 4 nodig en MOOG is niks mis mee.
Bij de dealer zijn ze ietsje duurder.
De arm waar deze aan vast zitten kan je er gewoon onderuit halen als ie vrij van de grond hangt en het wiel is verwijderd.
Nieuwe paddo's erin, oude restjes wel goed weghalen en weer terug in elkaar zetten, klaar is kees.
Nummer wat je opgeeft klopt, je hebt er 4 nodig en MOOG is niks mis mee.
Bij de dealer zijn ze ietsje duurder.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2012 17:33 #1367211
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic PU
Of je gaat gelijk voor PU-bussen. Daar wordt de boel gelijk een beetje "strakker" van qwa sturen.
Moderators: Jerry Stam