Reservewiel rechtop
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2012 22:32 #1094255
door Fred Schukkink (GAST)
Reservewiel rechtop is gemaakt door Fred Schukkink (GAST)
Ik heb mijn reservewiel, meelopertje, achterin de klep van mijn 740 estate liggen omdat op zijn plek LPG is ingebouwd.
Bestaat er een beugel of iets anders om hem netjes vast te zetten aan de kant van de bak naast het achterraam rechts?
Groet Fred
Bestaat er een beugel of iets anders om hem netjes vast te zetten aan de kant van de bak naast het achterraam rechts?
Groet Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2012 00:52 #1366806
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic stuk draadeind
Ik heb in mijn 965 ook de LPG tank op die plaats zitten. Ik heb een stuk draadeind M12 genomen, een gat geboord aan de rechterkant (er zit daar dubbel plaatwerk) en dat stuk draadeind met twee moeren, een veerring ertussen vastgezet. Het wiel met een van de wileboutgaten erdoor, en dat vastgezet met een M12 moer. Zit netjes zo! Een beetje kijken waar je moet boren, maar als je de bekleding iets weghaalt, zie je dat zo.
succes.
succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2012 11:19 #1366888
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reservewiel-plek
Op deze manier zit het reservewiel van onze Amazon Combi '67 met LPG onderbouw ook al zo'n 16 jaar vast...prima systeem dus.wim de jong schreef : Ik heb een stuk draadeind M12 genomen, een gat geboord aan de rechterkant (er zit daar dubbel plaatwerk) en dat stuk draadeind met twee moeren, een veerring ertussen vastgezet. Het wiel met een van de wileboutgaten erdoor, en dat vastgezet met een M12 moer. Zit netjes zo! Een beetje kijken waar je moet boren, maar als je de bekleding iets weghaalt, zie je dat zo.
succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2012 14:45 #1366903
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adverteerder
Een adverteerder, hier op het forum (NoelD) bood onlangs daar (op het oog fraaie) constructies voor aan. Het ging om een soort staander voor in de kofferbak.
Wellicht zou je die kunnen benaderen omtrent voorraad, kosten etc.
Succes.
Wellicht zou je die kunnen benaderen omtrent voorraad, kosten etc.
Succes.
Moderators: Jerry Stam