960 velgen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2012 12:40 #1094059 door V700 register
960 velgen is gemaakt door V700 register
<html />
Helaas zie je in Frankrijk ook steeds meer hinderlijke blokken beton in en langs de weg verschijnen. Grrrrrr.
Ondanks dat mijn 960 van degelijke velgen is voorzien, bleken deze niet bestand tegen de aangebrachte randen in Condrieu. Resultaat 2 lekke banden en beschadigde velgen. Auto afgesleept via de ANWB en ongeplande hotelovernachting aan de Rhône. De plaatselijke bandenboer heeft de boel weer gangbaar gemaakt en 2 nieuwe banden gemonteerd om zo terug te kunnen rijden naar Nederland. Aanbeveling was wel andere velgen te monteren. Tja, en nu ben ik dus op zoek vervangende velgen - zie foto. Heeft iemand wellicht nog velgen van dit model liggen en wil deze van de hand doen of een adres waar ik deze kan opdoen?

Op voorhand dank, groeten,
Frank van den Berg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2012 13:57 #1365836 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic te koop
Eventueel heb ik nog een set hier te koop, maar er kleeft een nadeel aan: woon in Örebro - Zweden.
Kan ze echter wel met familie die kant op sturen, ze zijn dan half september in Enkhuizen. Mocht het wat zijn, dan moet je het maar laten weten!
Groeten, Reinout

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2012 14:02 #1365837 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Mijn ouders zijn op zoek naar een andere set velgen.En zij hebben deze die je nodig hebt nu onder de wagen.Die kunnen dus weg ( mooi setje ).. Mocht er interesse zijn.. stuur maar een PB.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2012 14:27 #1365823 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andere optie
Frank,
Je hebt ook een alternatief. Ik heb zeer goede ervaringen met van Wylick in Horst. Voor 45,- euro per velg heb ik er ooit een keer velgen laten richten en lassen (alu velgen). Vakwerk met duidelijke uitleg wat ze hebben uitgevoerd en hoe. Mijn velg had een behoorlijke deuk in de rand en was daardoor ook krom. Hun webadres: <a href=" www.velgenrichten.nl "> www.velgenrichten.nl
Jeroen

Moderators: Jerry Stam