deurgreep (vervangen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 11:22 #1093590
door V700 register
deurgreep (vervangen) is gemaakt door V700 register
Mijn deurgreep linksachter is 'lam'; de overige sloten via centrale deurvergrendeling + linksachter openen van binnenuit doet 't wel gewoon.
Zal wel 'iets' afgebroken zijn, dus deurgreep moet vervangen worden. Is dat moeilijk / arbeidsintensief ? Hoe duur mag ongeveer zo'n 2-e hands deurgreep zijn en hoe lang ben je daar / is een garage daar mee bezig ? Want ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat ? Van binnenuit ? Van buitenaf ?
Zal wel 'iets' afgebroken zijn, dus deurgreep moet vervangen worden. Is dat moeilijk / arbeidsintensief ? Hoe duur mag ongeveer zo'n 2-e hands deurgreep zijn en hoe lang ben je daar / is een garage daar mee bezig ? Want ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat ? Van binnenuit ? Van buitenaf ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 11:27 #1363159
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarschijnlijk
Waarschijnlijk is een stangetje losgeschoten, moet/kan van binnenuit (deurpaneel eraf) er weer op gedaan worden. Tis priegelen omdat je niet veel ruimte schijnt te hebben, maar binnen een paar uurtjes moet het wel lukken lijkt me. Met de zoekfunctie zo je wel eea terug moeten kunnen vinden over dit onderwerp. Het is in ieder geval vaker ter sprake gekomen.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 15:43 #1363165
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic idd, het stangetje, ook bij "Fransje"
Yep..., ook bij Fransje is het stangetje van de AB inbouw groupy v/d bestuurdersstoel vandaaag los geschoten. Gelukkig gaat de boel nog wel centraal op slot met de sleutel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 15:43 #1363166
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mij
kon de deur ook niet open omdat de deur op kinderslot stond.het is echter zo gepiept het vervangen, zorg wel dat je er een goede opzet, anders blijf je aan het klooien, succes!!
- Vincent van der Spek
- Junior lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 22:16 #1363181
door Vincent van der Spek
Beantwoord door Vincent van der Spek in topic niet veel
Heb ik laatst gedaan op de sleuteldag bij Nordicar. Bij hun sloopafdeling een handgreep (linksachter) gehaald voor 10 euro. Je haalt de handgreep er zo af en zet hem er ook zo weer op. Binnen een uur. Achter kan je er beter bij dan voor.
groeten
Vincent
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 12:15 #1363370
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reparatie
is ondertussen gedaan door garage; 35 euro voor (volledig complete set) 2-e hands deurgreep en 75 euro voor anderhalf uur werk. Kortom, best duur grapje. Maar ben blij dat 't weer werkt. Bedankt allen voor de input.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2012 19:53 #1363384
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Volgende keer zelf
Moderators: Jerry Stam