Steekproef proof!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2012 16:32 #1093477 door V700 register
Steekproef proof! is gemaakt door V700 register
Beste Volvisti,
Ik ben blij dat ik jullie kan melden na een hoop gedoe afgelopen week met Mr Ice Bleu dat hij vandaag is goedgekeurd met een steekproef van de RDW,Deze man had verwacht dat er wel op of aanmerkingen zouden zijn op de auto maar de beste man kon niets maar dan ook helemaal niets vinden!
Uiteraard gaat een groot deel van de eer naar de Garage want die heeft er voor gezorgd dat de handrem weer in de juiste conditie is waar hij heel veel werk van heeft gehad, 2dagen op een brug staan en heel veel kruip olie en waarschijnlijk ook schuttingtaal is gebruikt heeft hij de handrem weer werkend gekregen,Rekening van reparatie uren en de APK staat op €225 inc onderdelen, Ik vind dit reuze mee vallen als ik eerlijk moet zijn gezien zijn tijd en energie die hij er in heeft gestopt en mij voortdurent op de hoogte heeft gehouden van de stand van zaken,Gewoon een universele eerlijke Garage ze bestaan dus echt gelukkig.
Tom.
(p.s. Ben blij dat ik toch een veilige auto heb die in top conditie is)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-06-2012 16:35 #1362189 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Mooi@
Mooi Tom Tom!!
Congrats voor Jou, Icy Blue en de vakman van de universele garage.
Nu 2 760 Diesels die met steekproef zijn goedgekeurd!
Groeten,Gerben

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2012 16:46 #1362192 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re'Steekproef proof
Top Tom !!Mijn ervaring met een universele garage is ook meer dan goed te noemen, ben er zelfs al meer dan 25 jaar klant.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2012 18:12 #1362232 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ervaring
Mijn Ervaring is nu ook positiever gestemd, nu wil ik niet zeggen dat alle uni garages goed of beter zijn dan de dealer maar dit adres(die op te vragen is via PB mocht je het willen weten) had ik een goed gevoel voor gezien mijn vorige keur meester zelf een kijk door MB goed keurt voor het dagelijkse verkeer.
Ik had problemen met de handrem, dit kreeg ik niet goed afgesteld en goed werkend volgens de normen, toen heb ik gevraagd of hij er naar wilde kijken en eventueel wilde oplossen, Wat bleek nou, dat de Remvoering van de links achter gewoon kompleet weg was gesleten,Nu gebruik ik de handrem alleen op een helling en dat is dus niet vaak, Toen ik de beste man vroeg kan dit zo in 1 jaar zo vast gaan zitten en compleet weg zijn? Nee was zijn antwoord dus dan weet je dat hij vorig jaar er dus gewoon doorheen gedrukt is op goed geluk.Ben in iedergeval blij dat ik nu dus ook een dubbel chek van de apk heb gehad en goed bevonden is.
Tom.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-06-2012 22:35 #1362282 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Handrem is een issue bij de RDW
Handrem is een issue bij de RDW op dit moment. Lijkt het tenminste.
Mijn dagelijkse 945 heb ik ook vorige week afgekeurd gezien.
Ik heb gewoon de kabels, schoenen, remschijven, montagesetje en blokken nieuw er op gedaan. Juist om dat gemartel met roest rommel te voorkomen.
Is een kliene twee uur werk inclusief belletjes tussendoor en geen haast werk. Maar het werkt dan ook weer als nieuw.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 23:06 #1362530 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook hier weer
ook de 65-kjl-7 is weer 100€€punten.
ook ik heb de handrem opgespannen en ff nw ruinten wisser bladen er op.
geen enkel punt super auto en keigaaf.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 00:38 #1362536 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb eens 2 jaar
achterelkaar steekproefkeuringen op mijn oldtimer gehad.
Wel goed bevonden. En dezelfde dag na de steekproef  zonder remmen aan het eind v/d afrit zwetend uitgestapt..
Tja, 30 jaar oud..
Mvg,  Rolf

Moderators: Jerry Stam