emissie 740 GLE

• Kurt Bastmeijer (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2012 17:05 #1093337 door Kurt Bastmeijer (GAST)
emissie 740 GLE is gemaakt door Kurt Bastmeijer (GAST)
Beste forumlezers,
Omdat we onze rechtsgestuurde, verlengde 740 (6-deurs) uit 1989 vooral op ons vakantieadres gebruiken, wil ik een poging doen hem van een Hongaars kenteken te voorzien. Informatie die de Hongaarse RDW en douane vragen is o.a. of de motor (B230 E / PS 131 / kW96 / ccm 2316)  een euro 3 of euro 4 (of nog anders?) is. Ik ben niet technisch onderlegd en opvragen bij de RDW geeft bij emissiegegevens: "niet aanwezig". Ook zoek ik een indicatie van wat destijds de aanschafprijs van de limo was. Wil de douane ook weten. Speurwerk op internet heeft nog niets opgeleverd. Misschien heeft iemand een collectie oude brochures?
Dank jullie wel.
Kurt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2012 17:16 #1361353 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Hier in Duitsland word hij Eingestuft voor EURO 1. Dit zijn de meeste benzine auto's met ongeregelde en geregelde katylisator.

• Kurt Bastmeijer (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2012 18:13 #1361361 door Kurt Bastmeijer (GAST)
Beantwoord door Kurt Bastmeijer (GAST) in topic 740limousine schreef: Beste

740limousine schreef : Beste forumlezers,
Omdat we onze rechtsgestuurde, verlengde 740 (6-deurs / benzine) uit 1989 vooral op ons vakantieadres gebruiken, wil ik een poging doen hem van een Hongaars kenteken te voorzien. Informatie die de Hongaarse RDW en douane vragen is o.a. of de motor (B230 E / PS 131 / kW96 / ccm 2316)  een euro 3 of euro 4 (of nog anders?) is. Ik ben niet technisch onderlegd en opvragen bij de RDW geeft bij emissiegegevens: "niet aanwezig". Ook zoek ik een indicatie van wat destijds de aanschafprijs van de limo was. Wil de douane ook weten. Speurwerk op internet heeft nog niets opgeleverd. Misschien heeft iemand een collectie oude brochures?
Dank jullie wel.
Kurt

Moderators: Jerry Stam