Hoekje voorruit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 11:49 #1093331
door V700 register
Hoekje voorruit is gemaakt door V700 register
Goedendag,
Nadat Autotaalglas Venlo bij mij op locatie een nieuwe voorruit heeft geplaatst ( keurig, vakwerk, oog voor detail) zag ik de dag later dat er een hoekstukje ontbreekt. Neem aan dat alle hoekstukjes identiek zijn dus dat het niet uitmaakt l-voor of r-boven ? Mocht er iemand naar een sloperij gaan binnenkort en er een voor me willen meenemen...erg graag. Ze zijn- zo las ik -niet meer leverbaar door de dealers nl.
met dank vast
Martin
Nadat Autotaalglas Venlo bij mij op locatie een nieuwe voorruit heeft geplaatst ( keurig, vakwerk, oog voor detail) zag ik de dag later dat er een hoekstukje ontbreekt. Neem aan dat alle hoekstukjes identiek zijn dus dat het niet uitmaakt l-voor of r-boven ? Mocht er iemand naar een sloperij gaan binnenkort en er een voor me willen meenemen...erg graag. Ze zijn- zo las ik -niet meer leverbaar door de dealers nl.
met dank vast
Martin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 18:18 #1361365
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel
Zijn wel nog gewoon leverbaar hoor, alleen is het nu 1 geheel met de staande strip.Zit er aan vast dus. Heb 2 weken geleden voor mijn 945 een set boven, links en rechts besteld. Was binnen 3 dagen geleverd.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 19:32 #1361381
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic hoekstukje...
Ik vind het wel heel belangrijk, zo`n hoekstukje. Zowel functioneel als optisch. Wat mij dan weer verbaast (en stoort) is dat de monteur van Autototaalglas geen melding maakt van het ontbreken ervan. Dat zijn nou juist "die kleine dingetjes" die in mijn ogen niet mogen ontbreken. Wie is het dan die in deze "keurig vakwerk, oog voor detail" levert...
Jammer weer. (Advies: de volgende keer een erkend en vertrouwd "ruitenvervanger " zoeken. Dat zal dan wellicht wat meer "eigen risico" kosten..., maar het is toch het overwegen waard lijkt mij...
Jammer weer. (Advies: de volgende keer een erkend en vertrouwd "ruitenvervanger " zoeken. Dat zal dan wellicht wat meer "eigen risico" kosten..., maar het is toch het overwegen waard lijkt mij...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 21:07 #1361394
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja..
Het belang van hoekstukjes is al vermeld in m'n oproep, m.a.w. ik ga daar niet op in verder.
Neem s.v.p. van mij maar aan, dat de beide heren van genoemd bedrijf m.i. keurig gehandeld hebben. Zeer wel mogelijk dat ik al 1 hoekstukje verloren was recent, De andere weet ik zeker van niet, Mogelijk gesneuveld tijdens de werkzaamheden. Ik zit er verder niet mee GEEJEE en doe me een lol en richt moraliserende verhalen aan een ander adres..het draagt nergens toe bij en bovendien is jouw logica m.b.t. de kosten-factor die je noemt tamelijk dubieus ( d.i. understatement..)
Overigens verrassend te vernemen, dat het gewoon wél verrijgbaar is. ga er morgen meteen naar informeren.
Martin
Neem s.v.p. van mij maar aan, dat de beide heren van genoemd bedrijf m.i. keurig gehandeld hebben. Zeer wel mogelijk dat ik al 1 hoekstukje verloren was recent, De andere weet ik zeker van niet, Mogelijk gesneuveld tijdens de werkzaamheden. Ik zit er verder niet mee GEEJEE en doe me een lol en richt moraliserende verhalen aan een ander adres..het draagt nergens toe bij en bovendien is jouw logica m.b.t. de kosten-factor die je noemt tamelijk dubieus ( d.i. understatement..)
Overigens verrassend te vernemen, dat het gewoon wél verrijgbaar is. ga er morgen meteen naar informeren.
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 21:27 #1361396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ Martin lees je eigen
@ Martin lees je eigen reactie eens even door alvorens je het verstuurt. GeeJee bedoelt het goed en ik vind je reactie redelijk hooghartig.
Dat draagt in ieder geval niet bij tot het topic.
Groet paul
Dat draagt in ieder geval niet bij tot het topic.
Groet paul
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 22:23 #1361409
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Inderdaad.
De opmerking van geejee is goed bedoeld en verdient niet een dergelijke reactie. Vakmensen met echt oog voor detail leveren dit niet zo af. Daar denk ik ook zo over.
En een klein beetje aardiger voor elkaar zijn hier op dit forum zou wel leuk zijn. Tenslotte proberen we hier elkaar alleen maar behulpzaam te zijn en onze kennis en passie met elkaar te delen.
Groeten, Jan.
En een klein beetje aardiger voor elkaar zijn hier op dit forum zou wel leuk zijn. Tenslotte proberen we hier elkaar alleen maar behulpzaam te zijn en onze kennis en passie met elkaar te delen.
Groeten, Jan.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 23:38 #1361422
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic understatement...?
@zappa/martin;
Dit is geen "ander adres" maar een w.w. forum, speciaal voor kenners, liefhebbers en leden van de 7/9 serie, welke o.a. ook oog voor detail(s) kunnen en mogen hebben. "Ervariingen", op welk vlak dan ook, worden hier uitgewisseld en tips zijn daarbij altijd welkom.
"Moraliserend" heeft hier niets mee te maken. Ik beloof je ook dat ik vanaf nu je geen "lol" meer zal aandoen..., jammer...
Mea Culpa.
Dit is geen "ander adres" maar een w.w. forum, speciaal voor kenners, liefhebbers en leden van de 7/9 serie, welke o.a. ook oog voor detail(s) kunnen en mogen hebben. "Ervariingen", op welk vlak dan ook, worden hier uitgewisseld en tips zijn daarbij altijd welkom.
"Moraliserend" heeft hier niets mee te maken. Ik beloof je ook dat ik vanaf nu je geen "lol" meer zal aandoen..., jammer...
Mea Culpa.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2012 23:44 #1361427
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nummers
Voor een 940:6848378 clips voorruit 15x1342004 clips voorruit 15x3538563 aansluitplaat 6848470 sierstrip voorruit links staand6848471 sierstrip voorruit rechts staand6848301 sierstrip onder
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2012 00:39 #1361437
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Allemaal?
Hallo Rob
Dat geldt voor 940's van ieder modeljaar?
groetjes
Mathy
Dat geldt voor 940's van ieder modeljaar?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2012 07:43 #1361445
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Paul en Jan, met "goed
Paul en Jan, met "goed bedoeld" wordt niets inhoudelijks verteld. De reaktie van GEEJEE mist onderbouwing door gebrek aan info terzake. Hij nam e.a.a. aan en kwam vervolgens met tekst over een al dan niet goed bedrijf en kosten/eigen risico., plaatst het vervolgens op dit forum. Het draagt niet bij aan de strekking van de posting/vraag en m.i. is het een misplaatste reaktie. Dat jullie het voor hem opnemen is welliicht nobel te noemen, maar ook jullie omarmen echter lucht. Dat kan op een forum, maar ik wens me van aannames te distantiéren.
Hoe vaak is het niet zo, dat posts en kommentaren "goed bedoeld "werden er een polymiek volgt en modaratoren gaan ingrijpen..leden zich storen? De een plaatst serieus een item en dan komen er reacties omdat iemand niet lezen kan, zich verveelt, onderscheidingsvermogen mist, anders denkt over normen en waarden, denkt leuk te zijn, enz.enz.
Inmiddels een zeer aardige- adequate reactie mogen ontvangen en mijn dank is groot !
Martin
Hoe vaak is het niet zo, dat posts en kommentaren "goed bedoeld "werden er een polymiek volgt en modaratoren gaan ingrijpen..leden zich storen? De een plaatst serieus een item en dan komen er reacties omdat iemand niet lezen kan, zich verveelt, onderscheidingsvermogen mist, anders denkt over normen en waarden, denkt leuk te zijn, enz.enz.
Inmiddels een zeer aardige- adequate reactie mogen ontvangen en mijn dank is groot !
Martin
Moderators: Jerry Stam