740 valt uit tijdens rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2012 18:56 #1092343
door V700 register
740 valt uit tijdens rijden is gemaakt door V700 register
Tijdens rijden valt mijn 740 2.0 benzine uit 1991 geregeld uit, gaat ook niet meer aan tot ik helemaal stil sta, dan weer starten en loopt die weer. Komt soms een paar keer per week voor en soms weken niet. Lamda sonde geeft aan dat het een 1-4-4 code is , wat verband zou houden met de luchtmassameter, maar meldingen zijn niet altijd hetzelfde
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2012 20:25 #1355193
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitvallen tijdens rijden
wat bij mijn 940 estate het geval was dat het brandstofpomp relais kapot was,krijg ook van deze fratsen,ik heb de soldeer puntjes opnieuw door gesoldeert,een nieuw relais ligt in de arm steun te wachten tot het weer gebeurt maar dat duurt nu al bijna twee jaar,dus dit kan ook een optie zijn en kost bijna niets om op te lossen,doe er je voordeel mee,misschien is dit het probleem.
groet willem
groet willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2012 11:31 #1355238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ??
Begrijp ik het goed dat je de foutcodes hebt uitgelezen en 1-4-4 hebt maar soms ook andere ? Welke andere codes heb je dan ?Heb je de foutcodes ook gewist voordat je ging proefrijden/opnieuw ging uitlezen ? De eerste 3 foutcodes blijven in het geheugen staan, ook al treedt die storing niet meer op en/of zijn er nieuwe storingen bij gekomen. Daarom altijd eerst wissen, dan proefrijden en dan uitlezen.whynotray schreef : Lamda sonde geeft aan dat het een 1-4-4 code is , wat verband zou houden met de luchtmassameter, maar meldingen zijn niet altijd hetzelfde
Moderators: Jerry Stam