uitlijnen, 64,50 euro
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Bij onze auto´s valt er eigenlijk niets anders te stellen dan het toespoor, want alle andere waarden zoals naloop, wielhoek e.d. zijn vaste waarden.
Het toespoor kun je aanpassen door de spoorstang te verlengen, danwel te verkorten. Ook kun je de stand van het stuurwiel helemaal correct krijgen!
Om de waarde van het toespoor te kunnen meten heb ik een eenvoudig doch zeer doeltreffend gereedschap. Met dit gereedschap kan iedereen gemakkelijk zelf zijn toespoor stellen, nooit meer scheef afgesleten banden en veel prettiger rijden.
En altijd je stuur "recht" is ook wel fijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk had het over een Volvo dealer in Papenburg die 59,00 rekent maar die ook tovert met uitlijndingen.
Dus wijsheid? Zorg dat je een betrouwbare bandenboer vindt, met prijzen die redelijk concurrerend zijn en waar je een fijn rijdende en veilige auto ophaalt. Je eigen risico en no claim zijn vaak veel duurdere "aankopen"...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Netjes gerepareerd.
Hierna 4 wiel uitgelijnd. Was toen kaarsrecht, alle waardes vlgs. het boekje.
Nu heb ik alles eronderuit gehad, PU bussen erin gedaan.
Dan is het wel leuk om te zien, met het oude meet raport in de hand, dat tie nog steeds kaarsrecht is.
Ook al kan je officieel niks stellen, je kan hem wel goed krijgen door een beetje crea te zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanmiddag samen met Timen mijn voorwielen uitgelijnd met behulp van wat bovenstaand is beschreven. Er valt inderdaad erg weinig mee te doen. Het was ongeveer 10 min werk en het was bij mijn verlaagde 740 met brede spacers behoorlijk nodig!!wp001 schreef : Bij onze auto´s valt er eigenlijk niets anders te stellen dan het toespoor, want alle andere waarden zoals naloop, wielhoek e.d. zijn vaste waarden. Het toespoor kun je aanpassen door de spoorstang te verlengen, danwel te verkorten. Ook kun je de stand van het stuurwiel helemaal correct krijgen! Om de waarde van het toespoor te kunnen meten heb ik een eenvoudig doch zeer doeltreffend gereedschap. Met dit gereedschap kan iedereen gemakkelijk zelf zijn toespoor stellen, nooit meer scheef afgesleten banden en veel prettiger rijden. En altijd je stuur "recht" is ook wel fijn.
Volvo 740 B200et Turbo intercooler Estate