volvo 740 16v sedan overdrive
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2012 12:28 #1091968
door V700 register
volvo 740 16v sedan overdrive is gemaakt door V700 register
hallo volvisti
ik heb gisteren een volvo 740 16v sedan opgehaald
er zit overdrive op maar die werkt niet wat zal dat kunnen zijn iemand een idee van ? of iemand die dat ook gehad heeft ?
en de koppeling pakt hem laat op is dat gewoon dat de koppeling er gewoon bijna uit ligt of heeft het met de druk te maken van de koppeling ?
als iemand wat weet laat het mij even weten
alvast bedankt
martijn
ik heb gisteren een volvo 740 16v sedan opgehaald
er zit overdrive op maar die werkt niet wat zal dat kunnen zijn iemand een idee van ? of iemand die dat ook gehad heeft ?
en de koppeling pakt hem laat op is dat gewoon dat de koppeling er gewoon bijna uit ligt of heeft het met de druk te maken van de koppeling ?
als iemand wat weet laat het mij even weten
alvast bedankt
martijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2012 13:20 #1352235
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb je
Had je al even op de site gezocht met het zoekvak linksboven ? Overdrive (OD) problemen komen vaker voor, vaak zitten kabeltjes onder het knopje (in de pook) los, is het relais slecht, is de stekker bij de bak slecht of is de overdrive versleten.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2012 02:10 #1352354
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 4+
Hallo Martijn
Misschien geheel ten overvloede, maar je weet dat de OD het alleen doet als de vierde versnelling is ingeschakeld?
groetjes
Mathy (wiens OD het wel doet, maar wiens OD-lampje het sinds een tijdje niet meer doet)
Misschien geheel ten overvloede, maar je weet dat de OD het alleen doet als de vierde versnelling is ingeschakeld?
groetjes
Mathy (wiens OD het wel doet, maar wiens OD-lampje het sinds een tijdje niet meer doet)
Moderators: Jerry Stam