oliepeilstokhouder b230fk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 15:23 #1091952
door V700 register
oliepeilstokhouder b230fk is gemaakt door V700 register
heren en/of dames,
weet iemand hoe de oliepeilstokhouder van een b230fk in het blok gemonteerd zit? Is dit met een rubber? ik heb denk ik lekkage op de peilstokhouder(nee t komt niet van de peilstok zelf)
Ik heb de rubbers van de verdeleras (2 rubbers) , de krukaskeerring achter, het rubber van de carterontluchting (olie-afscheider) al vervangen maar heb rondom de peilstokhouder toch nog wat olie lekkage.
weet iemand hoe de oliepeilstokhouder van een b230fk in het blok gemonteerd zit? Is dit met een rubber? ik heb denk ik lekkage op de peilstokhouder(nee t komt niet van de peilstok zelf)
Ik heb de rubbers van de verdeleras (2 rubbers) , de krukaskeerring achter, het rubber van de carterontluchting (olie-afscheider) al vervangen maar heb rondom de peilstokhouder toch nog wat olie lekkage.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2012 16:17 #1352272
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Passing
De buis zit met een passing in het blok gedrukt. De buis is met strip vastgezet. Een beetje Loctite o.i.d. zal het probleem wel verhelpen, tenminste als de lekkage door die buis veroorzaakt wordt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2012 16:20 #1352274
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hartstikke bedankt voor het
hartstikke bedankt voor het antwoord!
bedoel je met loctite op de buitenkant of moet ik de carterpan demonteren en van binnenuit werken?
bedoel je met loctite op de buitenkant of moet ik de carterpan demonteren en van binnenuit werken?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2012 16:27 #1352275
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic pijp
De buis zit in het motorblok. Boutje verwijderen uit het steuntje. De buis dan uit het motorblok trekken. Beetje kit op het deel van de buis dat weer in het motorblok gaat. Als het lukt wel een beetje olievrij maken, ook het gat in het motorblok.ravado schreef : hartstikke bedankt voor het antwoord!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2012 20:00 #1352311
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oke, prima, dat gaat lukken!
oke, prima, dat gaat lukken! bedankt voor het snelle antwoorden!
Moderators: Jerry Stam