remlichten Estate vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2012 17:53 #1091817
door V700 register
remlichten Estate vervangen is gemaakt door V700 register
Vandaag kapot remilcht in 945. Eruithalen was geen probleem, terugzetten onmogelijk. Twee anderen erbij gehaald, idem dito. Tenslotte iemand die als wegenwachter werkt: kostte de man -zuchtend- tien minuten! Meteen andere kant ook laten vervangen: bleek toen ook kapot, met drie verschillende vervangende lampen. Vóór de vervanging aan de andere kant niets aan de hand.
Vandaar mijn vragen:
* is een een beetje fatsoenlijke manier om die remlichten te vervangen
* hoe kan een defect remlicht ineens van de ene kant naar de andere overspringen?
Bvd,
Rob
Vandaar mijn vragen:
* is een een beetje fatsoenlijke manier om die remlichten te vervangen
* hoe kan een defect remlicht ineens van de ene kant naar de andere overspringen?
Bvd,
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2012 19:48 #1351135
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic Quote: is een een beetje
Tsja, met mijn lompe dikke vingers haal ik mijn vingers ook open.......errug lastig.is een een beetje fatsoenlijke manier om die remlichten te vervangen
[flauwe mode aan]lampjes kunnen niet ver springen......zet het toegangsluikje open naar de reservewielruimte tijdens het verwisselen....daar kunnen ze niet over springen, en blijven ze zitten waar ze zijn....[flauwe mode uit]hoe kan een defect remlicht ineens van de ene kant naar de andere overspringen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2012 21:04 #1351141
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kijken
mogelijk lees ik niet goed maar de ANWB-achtige man heeft het voor je ogen gedaan toch, of heb je niet gezien hoe hij het deed? Als dit in tien minuten kan, vind ik dat niet dramatisch.
Andere lampje: Ik kan me voorstellen dat het overgebleven lampje meer voor z'n kiezen krijgt en als deze al oud is ook springt.
Andere lampje: Ik kan me voorstellen dat het overgebleven lampje meer voor z'n kiezen krijgt en als deze al oud is ook springt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2012 22:50 #1351155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lampje
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2012 10:02 #1351189
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Pijpsleuteltje erbij
Bij het vervangen van de lampjes haal ik gewoon het achterlicht los.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2012 10:37 #1351199
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoor
al jaren dat áls 1 lampje sneuvelt je het beste alle l. vervangen kan omdat die meestal zullen volgen. Schijnt ervaringskennis te zijn, de techn. achtergrond ken ik niet maar wat gezegd werd dat de evenoude-resterende lampjes het dan extra te verduren krijgen klinkt me plalusibel in de oren. Maaket het zelf vake rmee dat na vervanging van 1 lampje binnen 1 week de ander aan de beurt was en nu vervang ik ze beide.
groet
Zappa
groet
Zappa
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2012 01:25 #1351305
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Monkey sandwich
Hallo zappa
Het ligt er gewoon aan, dat beide lampjes, als ze er op hetzelfde moment ingezet zijn, even oud zijn. En aangezien ze meestal tegelijkertijd aan zijn en dus evenveel branduren hebben, gaan ze ook ongeveer tegelijk kapot.
groetjes
Mathy
Het ligt er gewoon aan, dat beide lampjes, als ze er op hetzelfde moment ingezet zijn, even oud zijn. En aangezien ze meestal tegelijkertijd aan zijn en dus evenveel branduren hebben, gaan ze ook ongeveer tegelijk kapot.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2012 02:52 #1351309
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Postbode
Dat meer een karweitje voor een Postbode.
Die zijn gewend om verkeerd bezorgde post, met hun vingers, door de brievenbus, weer van de deurmat op te rapen.
Die zijn gewend om verkeerd bezorgde post, met hun vingers, door de brievenbus, weer van de deurmat op te rapen.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2012 08:39 #1351313
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic slanke piano vingers
Inderdaad alleen met hele slanke vingers lukt het om goed de lampjes te vangen zonder je open tehalen, helaas heeft onze lieve heer mij andere kwaliteiten gegeven en het enige wat dun is, is mijn portemonaie. Inmiddels wel wat ervaring met het loshalen van de unit wat slechts enkele minuten duurt en je de lampjes echt goed kan indraaien. Ik gebruik wel altijd een dotje vet in mijn lange dop zodat ik die %^&* moertjes niet verlies.
Moderators: Jerry Stam