Vervangen luchtfilter 940 estate 1996
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2012 11:12 #1091522
door V700 register
Vervangen luchtfilter 940 estate 1996 is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal, Ik heb eigenlijk twee linkerhanden, maar het vervangen van een luchtfilter zou ik toch wel moeten kunnen dacht ik, Kan iemand beschrijven hoe ik dat het beste kan aanpakken, Mijn dank is groot! Met vriendelijke groeten,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2012 13:18 #1348900
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic luchtfilter
Vervangen vraagt niet meer dan twee linkerhanden Niels!
1. Koop een geschikt (Volvo) luchtfilter voor je auto
2. Open de motorkap en voor de auto staand zie je in je linkerooghoek een zwarte bak met soms daarop de kreet Turbo. (Afhankelijk van het type motor)
3. Open de bovenkant door de hengsels (indien nog aanwezig) los te trekken of de glasklemmen die daar voor in de plaats gebruikt zijn. Verwijder het filter en reinig indien nodig de bodem van het filterhuis. Vervang het filter door een verse en sluit de deksel.
Ook kan je overwegen om lid te worden dan zul toegang hebben tot dit soort informatie en wordt het sleutelleven aangenamer!
Succes!
1. Koop een geschikt (Volvo) luchtfilter voor je auto
2. Open de motorkap en voor de auto staand zie je in je linkerooghoek een zwarte bak met soms daarop de kreet Turbo. (Afhankelijk van het type motor)
3. Open de bovenkant door de hengsels (indien nog aanwezig) los te trekken of de glasklemmen die daar voor in de plaats gebruikt zijn. Verwijder het filter en reinig indien nodig de bodem van het filterhuis. Vervang het filter door een verse en sluit de deksel.
Ook kan je overwegen om lid te worden dan zul toegang hebben tot dit soort informatie en wordt het sleutelleven aangenamer!
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2012 13:28 #1348901
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Controleer
Controleer even of er toevallig geen velletje schuimrubber in de opening van het deksel gezogen is. Dat komt soms voor en geeft ongewenste effecten.
Moderators: Jerry Stam