Goed adres Monroe Ride Levellers?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2012 13:58 #1090926
door V700 register
Goed adres Monroe Ride Levellers? is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Wegens aangepaste toekomstplannen van de 940 wil ik voor zo min mogelijk geld klaar zijn.Dus ipv terugbouwen naar Nivomat, wil ik graag de huidige Ride Levellers vervangen.
Nu heb ik 2 emails verstuurd naar verkopers in nederland maar geen reply met prijs gekregen.
Mijn vraag is dus: Kan iemand mij een goed adres geven en wat hebben jullie betaald voor deze oppompbare "schokdempers"
Groet Ben
Wegens aangepaste toekomstplannen van de 940 wil ik voor zo min mogelijk geld klaar zijn.Dus ipv terugbouwen naar Nivomat, wil ik graag de huidige Ride Levellers vervangen.
Nu heb ik 2 emails verstuurd naar verkopers in nederland maar geen reply met prijs gekregen.
Mijn vraag is dus: Kan iemand mij een goed adres geven en wat hebben jullie betaald voor deze oppompbare "schokdempers"
Groet Ben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2012 14:14 #1343874
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic schokdempers
Geen aandelen bij Koni maar wel makkelijk zoeken op hun site naar de juiste levelers. Koni 8641-1246 Sport. Geen ervaring met Monroe. De Koni's kan je goedkoop via internet bestellen als de montage zelf uitvoert of door je garage die het voor je doet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2012 14:16 #1343875
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prijs
Oppompbare niveaulift schokdempers € 249,50 excl. verzendkosten.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2012 21:00 #1343944
door A. Remy
Wolwo.
Beantwoord door A. Remy in topic voor achter
Ries, ik denk dat Ben achterste dempers zoekt. Die 8641-1246 zijn voorste regelbare dempers van KoniRVL schreef : Geen aandelen bij Koni maar wel makkelijk zoeken op hun site naar de juiste levelers. Koni 8641-1246 Sport. Geen ervaring met Monroe. De Koni's kan je goedkoop via internet bestellen als de montage zelf uitvoert of door je garage die het voor je doet.
Wolwo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2012 16:06 #1344541
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kontje weer op druk!
Hij staat weer met het kontje in de lucht op de parkplatzVanmorgen 2 verse Monroe "dempers" en 2 stuggere veren "gekregen".
Door Henk uut de Pruus er vakkundig en plezierig onder gemonteerd.Beetje duitse wind er in en gáán!Van 11mm veren naar 13mm. Rijdt prima, verkeersdrempels zijn wat minder zoef!
Tijdens het ritje op en neer tevens een les in LPG verbruik gekregen.Als je 160 rijdt is de tank een stuk sneller leeg dan bij 120!Het zelfde ritje laatst ook gemaakt en toen had ik na thuiskomst nog 10 liter gas in de tank.Nu helaas reeds 20 km voor bestemming door de voorrraad heen.
Case closed en herzlichen dank Henk!
Door Henk uut de Pruus er vakkundig en plezierig onder gemonteerd.Beetje duitse wind er in en gáán!Van 11mm veren naar 13mm. Rijdt prima, verkeersdrempels zijn wat minder zoef!
Tijdens het ritje op en neer tevens een les in LPG verbruik gekregen.Als je 160 rijdt is de tank een stuk sneller leeg dan bij 120!Het zelfde ritje laatst ook gemaakt en toen had ik na thuiskomst nog 10 liter gas in de tank.Nu helaas reeds 20 km voor bestemming door de voorrraad heen.
Case closed en herzlichen dank Henk!
Moderators: Jerry Stam