Kraken bij sturen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2012 22:58 #1090826
door V700 register
Kraken bij sturen is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
Ben net in het bezit van een mooie 940 Estate automaat uit 1996. Bij het sturen voel ik vaak een knak in het stuur (gebeurt niet altijd). Gebeurt zowel bij het naar links als naar rechts sturen, tevens komt daarook wat gekraak bij. Auto stuurt verder licht.
Hoor het graag!
Mgr.,
Wim
Ben net in het bezit van een mooie 940 Estate automaat uit 1996. Bij het sturen voel ik vaak een knak in het stuur (gebeurt niet altijd). Gebeurt zowel bij het naar links als naar rechts sturen, tevens komt daarook wat gekraak bij. Auto stuurt verder licht.
Hoor het graag!
Mgr.,
Wim
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2012 10:23 #1343187
door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Er
is al eens een draadje aan besteed . Dat moet nog te vinden zijn. Volgens mijn garageman zijn het de voorveren, die zich in de schotels "zetten".
Mazzel
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2012 11:14 #1343193
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Draadje
Yep, draadje waar Frank misschien op doelt (want er zijn er meerderen) is wellicht
Hoe stuurbekrachtiging spoelen? En krakend stuurhuis. [Lijkt opgelost!]
Het knakken zat bij mij in de kruiskoppeling; een dot WD40 deed wonderen!Succes,
Hoe stuurbekrachtiging spoelen? En krakend stuurhuis. [Lijkt opgelost!]
Het knakken zat bij mij in de kruiskoppeling; een dot WD40 deed wonderen!Succes,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 13:32 #1343352
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bekend
Bijna zeker het bekende probleem van de laatste series 940. Er is een servicebulleting voor de dealer met daarin de uitleg hoe te repareren. Gebeurde overigens alleen als de klant er over klaagde, want het is tamelijk veel werk en kan blijkbaar geen kwaad. Ik dacht dat het te maken heeft met een steunring van één van de lagers in de stuurkolom. Ik heb ook heel lang op hetzelfde punt een soort tik in de stuurkolom gehad, maar die is gaandeweg verdwenen. Je vindt ongetwijfeld meer als je op de site gaat snuffelen.
Een ander krakend geluid is verdwenen nadat ik de stuurkolom met WD40 heb ingespoten. Eerst de bovenste kunststof kap er af gehaald en daarna aan de achterzijde ingespoten.
Rob
Een ander krakend geluid is verdwenen nadat ik de stuurkolom met WD40 heb ingespoten. Eerst de bovenste kunststof kap er af gehaald en daarna aan de achterzijde ingespoten.
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2012 16:51 #1343642
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor jullie reactie. Al
Dank voor jullie reactie. Al kan het geen kwaad is het geluid erg vervelend en geeft een uitermate vervelend gevoel. Ik zal ernaar laten kijken.
Nogmaals bedankt,
Wim
Nogmaals bedankt,
Wim
Moderators: Jerry Stam