Sleutelruimte in Amsterdam aangeboden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2011 08:33 #1090469 door V700 register
Sleutelruimte in Amsterdam aangeboden is gemaakt door V700 register
Het lukt mij maar moeilijk om midden in Amsterdam een sleutelruimte te vinden waar ik de auto ook een tijdje kan laten staan. Daarom ga ik maar een eigen grote ruimte huren, maar daarvoor heb ik wel mede huurders nodig om de kosten in de hand te houden.

Wie is ook geinteresseerd in stalling of sleutelruimte in Amsterdam? Ik heb nu een paar mogelijkheden op het oog vanaf 100 m2, aan de oostkant van de stad.

Als er veel gegadigden zijn maak ik er een vereniging van zodat de leden via een lidmaatschap de auto kunnen stallen en repareren en ook invloed kunnen uitoefenen op de gang van zaken zoals de kosten en inrichting en gebruik van de ruimte.

Ik heb ook een advertentie op MP gezet, zie eventueel daar onder 'steutelruimte Amsterdam' . Ik hoef er zelf niet aan te verdienen, het doel is om een gelegenheid te creeren om veilig, verwarmd en gemakkelijk zelf reparaties, onderhoud of misschien wel restauraties te kunnen doen. Suggesties welkom!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2011 10:45 #1340572 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic zie arnhem
een vriend van me heeft recent zoiets opgezet in Arnhem. Heeft een goed huishoudelijk reglement opgesteld, verzekeringen en aansprakelijkheid geregeld, dat soort dingen.
Misschien kan je gebruik maken van zijn expertise. Dutchdoc zit ook af en toe op dit forum, wellicht reageert hij ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2011 10:58 #1340574 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Interesse
Interesse vanuit mijn kant! De oostkant van de stad is voor mij perfect. E.e.a. is uiteraard wel afhankelijk van de kosten. 100 euro zou voor mij nog wel te doen zijn bijvoorbeeld, maar 200 vind ik dan weer te hoog. (nouja, te hoog vinden... 't is meer dat ik dat nu niet kan missen)
Wat een toeval, die foto die je op marktplaats hebt gebruikt btw... (zie onderschrift)
Edit: een oproepje plaatsen op het Citroën forum (veel Amsterdammers!) en Volvolvo kan denk ik ook geen kwaad
Edit 2: Aah, ik zie nu pas dat jij het bent, van die elektrische CX. Ik ben scherp, zo op de zaterdagochtend...

Moderators: Jerry Stam