Stuurhuis vervangen of repareren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2011 13:38 #1090264
door V700 register
Stuurhuis vervangen of repareren is gemaakt door V700 register
Omdat het stuurhuis van de 960 2.5 24V model 1996 lekt ben ik aan het zoeken naar de goedkoopste oplossing van dit probleem: Nieuw <-> gereviseerd. Tweede hands komt bijna niet voor en dan heb je waarschijnlijk op korte termijn hetzelfde probleem.
Bij mijn zoektocht kwam ik reparatiesets tegen om zelf het stuurhuis van nieuwe pakkingen en toebehoren te voorzien. Mijn vraag is nu: Heeft iemand dit wel eens gedaan en was dit ook een beetje te doen zonder zelf een garagebedrijf te hebben. Andere vraag die nu in mij op komt is: Is het vervangen van deze dingen (pakkingen en ringen en rubbers) genoeg om het lekken te stoppen of moeten en ook nog hardware matig dingen worden vervangen, ik denk dan aan cylinders, bussen, huizen, noem maar op.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes Willem
Bij mijn zoektocht kwam ik reparatiesets tegen om zelf het stuurhuis van nieuwe pakkingen en toebehoren te voorzien. Mijn vraag is nu: Heeft iemand dit wel eens gedaan en was dit ook een beetje te doen zonder zelf een garagebedrijf te hebben. Andere vraag die nu in mij op komt is: Is het vervangen van deze dingen (pakkingen en ringen en rubbers) genoeg om het lekken te stoppen of moeten en ook nog hardware matig dingen worden vervangen, ik denk dan aan cylinders, bussen, huizen, noem maar op.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2011 14:54 #1339140
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stuurhuis 940 - 960
Als het stuurhuis van een '95 940 estate past/hetzelfde is, kan ik je wel verder helpen.
Mvg, Rolf
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2011 15:37 #1339143
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik heb destijds eentje bij Wytze gekocht.
Prijs valt best mee ( wel oude weer inruilen )
Zover ik weet past 940 stuurhuis niet op 960 type II
Prijs valt best mee ( wel oude weer inruilen )
Zover ik weet past 940 stuurhuis niet op 960 type II
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2011 17:08 #1339154
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Thuis in stuurhuis
<a href="
www.hydroline.nl/handboek/
">
www.hydroline.nl/handboek/
Moderators: Jerry Stam