lasapparaat

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2011 20:00 #1338567 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja

struis schreef : Zelf was ik altijd nogal plat van Esab, ik heb er vier, 2X mig en 2X inverters.
Nadat ik een keer een Esab weggebracht heb voor reparatie, zo'n slechte ervaring, koop ik nooit meer Esab!!!
Laskar duur? Hou de prijslijst van Lorch of Esab er maar eens naast.............

zelf nooit echt wat aan de machines gehad (niets dat ik niet zeld kon oplossen). wanneer het moeilijker wordt hoop ik wel goede service te krijgen. Weet wel dat Esab ook best wat machines inkoopt, je kunt goede en minder goede series hebben. Zo komt mijn tig bij L-Tec vandaan, ontwikkeld voor Esab.
Laskar, als ik bijvoorbeeld kijk naar de prijs van een fles gas, dat is niet mis.
Bij mijn handel (in Aken, DE), kost een Lorch STC222 ongeveer 850 euro (25-210 Ampere, prijs ex-btw). Ik kan de Laskar folder er bij zoeken maar echt veel zal dat niet schelen voor een 210 Ampere machine uit hun folder denk ik.

www.cjays.nl/ is ook een goed adres.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2011 22:22 #1338588 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Flessen
Je bedoeld het statiegeld wat je betaald voor een gasfles, dat krijg je weer terug als je deze ooit weer inlevert.
Verder betaal je de vulling € 35,69 voor 10 Ltr. menggas, 10 Ltr. Argon kost € 46,89.
20 of 30 Ltr. flessen zijn relatief wat goedkoper.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam