Ruiten niet meer zo wisser
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2011 09:32 #1337718
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BTW over
5 euro wil ik wel betalen hoor 
Ik ga zometeen "in vergadering" met mijn adviseuse
over de nieuwe huisstijl en daarna moet ik haar op de trein zetten. Ze moet om 2 uur weer aan de studie zijn.
Ik ga straks de paravant maar losmaken om te zien of het iets simpels is en anders naar Bunde, dat is voor mij het dichtst bij en rijden met een half schone ruit is niet mijn ding, zeker niet in dit weer. Haynes ligt achterin straks maar even plaatjes kijken..
Bedankt voor de aanbiedingen!
JohnPeter
Ik ga zometeen "in vergadering" met mijn adviseuse
Ik ga straks de paravant maar losmaken om te zien of het iets simpels is en anders naar Bunde, dat is voor mij het dichtst bij en rijden met een half schone ruit is niet mijn ding, zeker niet in dit weer. Haynes ligt achterin straks maar even plaatjes kijken..
Bedankt voor de aanbiedingen!
JohnPeter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2011 10:27 #1337723
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Motor?
Als de ene ruitenwisser het nog doet zou ik de motor niet als eerste verdenken, maar verwacht ik eerder dat er in het mechaniek iets loos is. Je zult de paravent er toch af moeten halen om daar achter te komen.
Dan nog even in moderator-modus:
Zoals ik het interpreteer zijn de meeste reacties hierboven eerder bedoeld om iets te verkopen dan om daadwerkelijk hulp te bieden. Daarom wijs ik de heren nog maar eens op het <a href="/node/25970" target="_blank">sitereglement</a> (puntje één onder Commercie).
Dan nog even in moderator-modus:
Zoals ik het interpreteer zijn de meeste reacties hierboven eerder bedoeld om iets te verkopen dan om daadwerkelijk hulp te bieden. Daarom wijs ik de heren nog maar eens op het <a href="/node/25970" target="_blank">sitereglement</a> (puntje één onder Commercie).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2011 11:38 #1337747
door V700 register
Henk, you're wrong.
Maar dit terzijde.
Volgens mij is de boodschap die ik over probeer te brengen niet duidelijk?
Beantwoord door V700 register in topic FOUT.
volvo-henk schreef :
Jij hoeft dan ook geen BTW en belasting af te dragen, ik wel . Ik moet garantie geven als bedrijf. Jij niet.Jelmar86 schreef : Die van mij zit nieuw in het volvo zakje!! En uiteraard nog steeds 5 euro goedkoper als alle andere aanbieders!!
Henk, you're wrong.
Maar dit terzijde.
Volgens mij is de boodschap die ik over probeer te brengen niet duidelijk?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2011 16:52 #1337776
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De mist in bij Volvo-Henk. En eruit...
Zonder ruitenwisser rijden is niet echt verkeersveilig dus toch maar de dichtstbijzijnde hulp opgezocht. Bunde is 20 kilometer verderop, dus da's geen probleem. Behalve als het zwaar mist, en dat deed het dan ook. Maar het kwam goed en nadat we de koffie op naar de BG.
Al snel na het uiteenhalen van de paravant en de kap over de ruitenwissermotor werd duidelijk wat de oorzaak was. Er zit een kabeltje tussen de ruitenwisserbasis (met daarop die spie) en het stangenstelsel. Zit helemaal rechts, naast de opening en was zo ongeveer onherkenbaar. En doorgeroest...
Uit een oude 740 het stangenstelsel gehaald, schoongemaakt, gesmeerd en overgezet, testen, paravant weer terug (hij vergat die rubbers niet zoals ik de vorige keer wel) en jawel hoor, twee wissers aan het werk.
Ook de wisser achter had geen zin meer, maar na enig weghaalwerk van allerlei onderdelen, schoonspuiten en smeren is ook die weer gangbaar.
De rekening viel helemaal mee: Henk was zo blij dat hij aan mijn Koninklijk Blauwe Tank mocht zitten dat ik zonder pijn aan de beurs weer de (nog dikkere) mist in mocht. Gelukkig ben ik weer heelhuids thuisgekomen, ik hoop dat iedereen vanavond heelhuids en zonder blikschade thuis aan komt.
Henk bedankt voor de "hulp" (ik zou het zelf moeten kunnen....) en de rest voor meeleven en hulp aanbieden!
Al snel na het uiteenhalen van de paravant en de kap over de ruitenwissermotor werd duidelijk wat de oorzaak was. Er zit een kabeltje tussen de ruitenwisserbasis (met daarop die spie) en het stangenstelsel. Zit helemaal rechts, naast de opening en was zo ongeveer onherkenbaar. En doorgeroest...
Uit een oude 740 het stangenstelsel gehaald, schoongemaakt, gesmeerd en overgezet, testen, paravant weer terug (hij vergat die rubbers niet zoals ik de vorige keer wel) en jawel hoor, twee wissers aan het werk.
Ook de wisser achter had geen zin meer, maar na enig weghaalwerk van allerlei onderdelen, schoonspuiten en smeren is ook die weer gangbaar.
De rekening viel helemaal mee: Henk was zo blij dat hij aan mijn Koninklijk Blauwe Tank mocht zitten dat ik zonder pijn aan de beurs weer de (nog dikkere) mist in mocht. Gelukkig ben ik weer heelhuids thuisgekomen, ik hoop dat iedereen vanavond heelhuids en zonder blikschade thuis aan komt.
Henk bedankt voor de "hulp" (ik zou het zelf moeten kunnen....) en de rest voor meeleven en hulp aanbieden!
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2011 18:25 #1337793
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Mooi!
Mooi om te zien dat er zoveel hulp naar elkaar gegeven wordt. Een dikke pluim voor Henk in dit geval.
Fijn dat het in onze vereniging vaak zo werkt. En daar hebben we hem ( of is het haar) ook voor. Met elkaar onze auto's op de weg houden en elkaar helpen waar we kunnen.
Mijn dag is weer goed.
Groeten, Jan.
Fijn dat het in onze vereniging vaak zo werkt. En daar hebben we hem ( of is het haar) ook voor. Met elkaar onze auto's op de weg houden en elkaar helpen waar we kunnen.
Mijn dag is weer goed.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2011 18:26 #1337795
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic helemaal eens...
met Jan.
Ik heb vandaag die mooie blauwe van Geejee gekaapt om een weekje mee te rijden tot mijn eigen S90 klaar is.
Geejee heeft nu Toffe Sam, ik de blauwe.
Wat een fijne auto!! Leve de club!!
Ik heb vandaag die mooie blauwe van Geejee gekaapt om een weekje mee te rijden tot mijn eigen S90 klaar is.
Geejee heeft nu Toffe Sam, ik de blauwe.
Wat een fijne auto!! Leve de club!!
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2011 22:51 #1337829
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic 6 pitter
Ton, nu ben je voor eeuwig verpest als je eenmaal in zo'n limousine hebt gereden
.
De volvo-ritus heeft nu bij jou ook echt toegeslagen en zal onbehandelbaar blijken. Maar goed, er zijn erger dingen.
Geniet maar lekker van de mooie grom die de 6 cilinder maakt tijdens het optrekken en de heerlijke stilte als je eenmaal op snelheid bent.
Groeten, Jan.
De volvo-ritus heeft nu bij jou ook echt toegeslagen en zal onbehandelbaar blijken. Maar goed, er zijn erger dingen.
Geniet maar lekker van de mooie grom die de 6 cilinder maakt tijdens het optrekken en de heerlijke stilte als je eenmaal op snelheid bent.
Groeten, Jan.
Moderators: Jerry Stam