lekkage bij brandstofpomp, Volvo 740 Estate 1991
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-11-2011 18:04 #1090056
door V700 register
lekkage bij brandstofpomp, Volvo 740 Estate 1991 is gemaakt door V700 register
Hallo,
Weet iemand of je het deksel (wat je via het handige 'kijkluikje' aan de buitenkant ziet, zie foto) van de brandstofpomp in de tank ook los te verkrijgen is? Er lekt namelijk benzine uit één van de metalen pijpjes, waar de brandstofslang met een brandstofklem op bevestigd zit. Het buisje heeft een bocht en daar lekt het benzine. Een paar maanden terug was dit ook al het geval en heb ik deze met kit dichtgemaakt, maar hij lekt nu helaas weer.
Is zo'n deksel los verkrijgbaar en waar? Of moet ik dan de complete brandstofpomp vervangen?
Volvo groeten,
Dimitri
Weet iemand of je het deksel (wat je via het handige 'kijkluikje' aan de buitenkant ziet, zie foto) van de brandstofpomp in de tank ook los te verkrijgen is? Er lekt namelijk benzine uit één van de metalen pijpjes, waar de brandstofslang met een brandstofklem op bevestigd zit. Het buisje heeft een bocht en daar lekt het benzine. Een paar maanden terug was dit ook al het geval en heb ik deze met kit dichtgemaakt, maar hij lekt nu helaas weer.
Is zo'n deksel los verkrijgbaar en waar? Of moet ik dan de complete brandstofpomp vervangen?
Volvo groeten,
Dimitri
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2011 15:45 #1337609
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Complete
eenheid vervangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2011 15:53 #1337610
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hallo henk, heb je die
hallo henk, heb je die toevallig liggen? wat zijn dan de kosten?
groet
groet
Moderators: Jerry Stam