probleem met de deur vergrendeling is opgelost!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 19:34 #1089817 door V700 register
probleem met de deur vergrendeling is opgelost!! is gemaakt door V700 register
hey,ik kwam er net achter dat bij mijn 740 station de achterklep niet meewerkt op de centrale vergrendeling, ook past de sleutel niet in het slot (die overigens wel in alle andere sloten past incl. contactslot) wat zou hier het probleem kunnen zijn?slot kapot? motortje cv kapot? of een combinatie van beide?
de sleutels hebben geen afstandbediening.

ook mijn excuses dat ik me nog niet heb voorgesteld maar ik heb dat topic nog niet gevonden op het forum!
grtz jensch

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 19:45 #1335777 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorstellen
Voorstellen doet men meestal in de "kletshoek", we hebben er geen speciale sectie voor zoals je bij andere fora soms wel ziet. In ieder geval welkom :)Hoor je helemaal niets, als je de CV gebruikt ? Iets terzijde: Bij Volvo maakt het voor de kofferbak uit hoe je de sleutel eruit haalt als je m op slot hebt gedaan. Met het gleufje de ene kant op doet het slot mee met CV, met het gleufje de andere kant op (horizontaal of verticaal) doet het slot niet mee met de CV en kun je het alleen met de sleutel openen. Zal in dit geval geen rol spelen, omdat je sleutel niet op de kofferbak past.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 22:34 #1335797 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het zelfde probleem bij mij
Beste Henk,
Jammer genoeg heb ik niet het antwoord op je vraag.
IK zou graag wel willen weten welk systeem je hebt ik heb gemini... sinds ik de batterij heb vervangen werkt het ook niet meer bij mij.. en vanaf nu moet ik dus ook de achterklep met de sleutel op slot doen..
Ook de startonderbreker wil niet meer werken waardoor ik niet echt kan starten.. pfff maar goed ik start zelf nog wel een topic. maar ik weet hoe kl*te het is..

Succes er iig mee,
Levon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 23:18 #1335806 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic centrale deurvergrendeling

henk 940LPT schreef : Voorstellen doet men meestal in de "kletshoek", we hebben er geen speciale sectie voor zoals je bij andere fora soms wel ziet. In ieder geval welkom :)Hoor je helemaal niets, als je de CV gebruikt ? Iets terzijde: Bij Volvo maakt het voor de kofferbak uit hoe je de sleutel eruit haalt als je m op slot hebt gedaan. Met het gleufje de ene kant op doet het slot mee met CV, met het gleufje de andere kant op (horizontaal of verticaal) doet het slot niet mee met de CV en kun je het alleen met de sleutel openen. Zal in dit geval geen rol spelen, omdat je sleutel niet op de kofferbak past.

m'n vriendin heeft even aan de klep gevoeld toen ik het slot bediende, en voelde wel iets maar dacht dat het eerder kwam door de andere sloten....

naar mijn mening werkt hij maar heel erg zelden... ik heb het slot van de achterklep in zijn slot gedrukt terwijl de klep open was, toen ik daarna de cv bediende bleef de achterklep op slot, daarna heb ik m'n vriendin de klep tegen de beugel van het slot laten aandrukken en bediende ik nog een paar keer de cv en toen was de klep weer van het slot af...
maar op slot gaan doet hij nog steeds niet, dus ik haal morgen maar even de bekleding van de achterklep af en ga ik even kijken naar de contactjes van het bedienings motortje ga kijken en het sleutelgat even ga insprayen met wd40

grtz jens

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2011 11:06 #1335838 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb vanochtend even de
ik heb vanochtend even de bekleding van de achterklep afgehaald en zag toen een los stangetje hangen... toen het loshangende stangetje weer vastgeklikt aan het beugeltje waar hij aan moest en voila!! de achterklep gaat weer mee op slot!!!

nu krijg ik alleen nog niet de sleutel in het slot maar dat is hopelijk een kwestie van een busje wd40 leeg sprayen in het slot.

ben in ieder geval blij dat hij nu mee doet met de centrale vergrendeling!

grtz jens

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2011 13:11 #1335854 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vet
inderdaad slot goed vethouden, meestal open je de achterdeur via de deurvergrendeling. Met de sleutel lukt dan meestal niet meer vanwege aangekoekt vuil.
groeten aart

Moderators: Jerry Stam