accu los - Guard II

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2011 11:24 #1089597 door V700 register
accu los - Guard II is gemaakt door V700 register
Mijn kersverse 940 ic Turbo staat op de standaard 'low pressure' druk ingesteld van ongeveer 0,35 bar. Daar moet natuurlijk een MBC in, zodat ik voor ongeveer één euro per paard op een wat indrukwekkender vermogen uit kom. Mijn vraag richt zich eigenlijk op het volgende: na installatie van de MBC zal ik de benzine computer opnieuw moeten gaan inleren, zodat de juiste hoeveelheid brandstof (ook bij hogere turbodruk) gegarandeerd blijft. Meest praktische methode is een harde rest (accupolen los) en opnieuw inleren op benzine. Alleen heeft mijn auto Guard II, en ik heb geen idee of ik op problemen ga stuiten als ik de accu zomaar los haal. Wie weet raad?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2011 11:30 #1334344 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even raampje openlaten
op zich geen probleem te verwachten. Heb diverse alarminstallaties in 940's en 960 gezien en nooit problemen gehad met lostrekken accu en weer vastmaken. Enige wat kan gebeuren is dat het alarm direct af gaat als je de accupolen weer aansluit, terwijl je ze losgenomen hebt als het alarm er op stond. Gewoon afstandsbediening bij de hand houden om op het knopje te kunnen drukken.
verder zou ik even het raampje van de bestuurderkant openzetten. Mocht je de accu weer aansluiten en de wagen gaat direct op slot terwijl de sleutels in de wagen liggen, dan kun je er gewoon bij. (leermomentje peugeot drie-nul of vier-nul-nogwat...)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2011 12:37 #1334357 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
Je zou ook zekering 1 kunnen proberen dacht ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2011 14:34 #1334363 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nee

henk 940LPT schreef : Je zou ook zekering 1 kunnen proberen dacht ik.

Zekering 1 verwijderen is niet voldoende.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2011 15:07 #1334366 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alarm uit.

Wouter1973 schreef : Alleen heeft mijn auto Guard II, en ik heb geen idee of ik op problemen ga stuiten als ik de accu zomaar los haal. Wie weet raad?

Je zou kunnen overwegen het systeem in servicestand te zetten, maar mijn auto heeft ook een Guard II, als je de deuren van het slot doet, dus het alarm af laat, is er niks mis mee.
Problemen met een Guard II krijg je alleen, als je meer dan 10 minuten de batterijen uit een remote laat.Dan moet je hem weer inleren, maar als je dat doet, terwijl het alarm van de auto is, kan dat gewoon.Stond ie wel op alarm, heb je ietsje meer moeite het weer recht te breien.
Dus, klik -> open, accu los, sleutelen, accu vast, done.
(wel de deur ook daadwerkelijk open doen, want als het systeem ingeleerd is als re-Set, gaat ie na 2 minuten automatisch weer op slot als er geen enkel portier open geweest is)

Moderators: Jerry Stam