Stand schakelaar CC
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2011 11:20 #1089272
door V700 register
Stand schakelaar CC is gemaakt door V700 register
Leden en passanten,
Heeft iemand een plaatje of foto van de schakelaars van de CC onder de pedalen van een 940 ? Ik ben onzeker of de stand ervan. Mijn CC doet het ineens niet meer en ik controleer e.a. Ik heb volgens mij geen vacuumlek. Althans het balgje heb ik gechecked maar zie geen beschadiging of scheurtje.
Bedankt vast
Heeft iemand een plaatje of foto van de schakelaars van de CC onder de pedalen van een 940 ? Ik ben onzeker of de stand ervan. Mijn CC doet het ineens niet meer en ik controleer e.a. Ik heb volgens mij geen vacuumlek. Althans het balgje heb ik gechecked maar zie geen beschadiging of scheurtje.
Bedankt vast
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2011 11:25 #1332180
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inbouwhandleiding?
De inbouwhandleidingen hier op de site, helpen die je niet?
De schakelaar moet zijn ingedrukt en ongeveer een mm speling hebben (als ik me niet vergis) in ruststand, dus voeten van de pedalen.Als het meer is, is de vacuumklep al open en lekt ie dus.
Tape de twee effe vast (zodat ie in ingedrukte stand blijft staan), dan weet je het zo, maar LET OP! dan ontkoppelt hij dus niet als je remt of koppelt, maar enkel met de knop op de hendel, dus doe die test effe op een rustige weg, op een rustig tijdstip, dat je voldoende bedenktijd hebt, zeg maar.
De schakelaar moet zijn ingedrukt en ongeveer een mm speling hebben (als ik me niet vergis) in ruststand, dus voeten van de pedalen.Als het meer is, is de vacuumklep al open en lekt ie dus.
Tape de twee effe vast (zodat ie in ingedrukte stand blijft staan), dan weet je het zo, maar LET OP! dan ontkoppelt hij dus niet als je remt of koppelt, maar enkel met de knop op de hendel, dus doe die test effe op een rustige weg, op een rustig tijdstip, dat je voldoende bedenktijd hebt, zeg maar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2011 11:25 #1332179
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Probeer
Probeer anders even op een rustig stukje weg om de pomp direct op de balg aan te sluiten. Vervang het T-stukje bij de pomp door een bochtje van een pedaalschakelaar. Doe het op een rustig stukje weg, de enige manier om de CC uit te zetten is met de schuifschakelaar op de stengel. Als het dan goed is, heb je een niet goed afgestelde, of lekke pedaalschakelaar. Er steekt een stiftje uit de schakelaar. Bovenop het stiftje zit een plat schijfje. Tussen de onderkant van het schijfje en de behuizing van de schakelaar mag 0.5-1.0mm speling zitten als het pedaal niet ingedrukt is. Dit is te meten met voelerplaatjes. Beter 0.5mm dan 1.0 trouwens. Je moet het pedaal een paar keer intrappen en dan nameten, het komt niet altijd in precies dezelfde stand terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2011 11:26 #1332181
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze kunnen ook lek
Ze kunnen ook lek zijn, volgens mij sluit je dat niet uit door vasttapen van het schakelaartje.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2011 11:33 #1332182
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Handleiding had ik al
De handleiding had ik inderdaad al uitgeprint maar zag geen plaatje van de schakelaars hoe die precies moeten staan. Maar dat is me nu duidelijk. Bedankt heren! De zoektocht gaat verder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2011 12:09 #1332186
door V700 register
) moeten afdoppen, voor de eerste vacuumschakelaar.
Beantwoord door V700 register in topic Correct.
Correct, was een beetje te kort door de bocht.Je checked de afstelling, zeg maar, niet of ie lek is.Als je dat wil uitsluiten, zul je de aanvoerslang (of eigenlijk afzuigslang..henk 940LPT schreef : Ze kunnen ook lek zijn, volgens mij sluit je dat niet uit door vasttapen van het schakelaartje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2011 21:11 #1332211
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic misschien
De zekering
Moderators: Jerry Stam