Dagteller telt niet meer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klinkt alsof die versleten zijn.
Vervangen of laten vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan moet ik je denk ik toch even corrigeren.Dat was toch enkel bij de VDO tellerbakken?henk 940LPT schreef : Wat ook niet helpt (om de levensduur te verlengen) is de dagteller rijdend resetten.....
Ik reset altijd als ik bij de pomp vandaan rol.
Punt met die 940-Yazaki's (nieuw type) is dat de print waar de reset-pin aan vast hangt, elke keer buigt, waardoor de printplaat mee buigt en het sporr beschadigd raakt of de soldering loslaat.
@Wverweij: Ik zie dat je niet zo bijster ver bij Den Bosch vandaan woont, je mag hier effe langskomen dat we er effe naar kijken.Het zou de eerste 940 Yazaki bak zijn (van na 1995) die een kapot tandwiel heeft, maar ik kan me vergissen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij is de dagteller en de gewone teller er nu ook mee uitgescheden. Het zal wel het seizoen zijn. Geen tijd (en zin) om zelf allemaal open te halen en een paar avonden met brosse plastic stukjes te knutselen. Dus als ik mag weten hoe ik deze beste Erich eens kan contacten?RVL schreef : Zelf repareren is echt pielwerk je kan de tandwieltjes beter vervangen. Een goed adres als je zelf wat huiverig bent is bijvoorbeeld Erich in Oosterhout een mogelijkheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er staat een link naar zijn site <a href="/weblinks" target="_blank">hier op de weblinks pagina</a>.hjvdvate schreef : Dus als ik mag weten hoe ik deze beste Erich eens kan contacten?