Goodyear...grrrrr
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zappa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook zo iets heb je velgen of wieldoppen, niet recht zittende wieldoppen veroorzaken ook een onbalans.
Geluid valt qeinig aan te doen, heeft te maken met zaken als rubbersoort en profiel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is op zich ook niet zo raar, als ze maar met een matig resultaat door de test van de ANWB komen. (zowel binnen als buiten de auto)Re rest scoort over het algemeen ook maar redelijk, maar da's toch al een stapje beter.Michelin rolt meer, naar mijn idee, Pirelli Cinturato schijnt dat niet te doen (maar nooit op gereden) en de Pirelli P7 ook niet (die heb ik er wel onder gehad, tot dikke tevredenheid.)zappa schreef : ......meer geluid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mark, dank voor de tip, had nog nooit gehoord van fijn-balanceren. Geen wieldopen maar Hydra-velgen.
Zappa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
En heb je dat vermeld aan de leverancier en producent.robertm schreef : Een paar jaar geleden ook 4 goodyear banden onder de 965 gehad. Type weet ik niet meer maar had hele tijd (ruim een jaar) last van enorme trillingen in het stuur en de auto. Uit laten lijnen wat ik wou, maakte niks uit. Bleken twee banden veel hoogteslag te hebben... Ik was het zo zat dat ik maar weer 4 nieuwe Michelin had gekocht. Die gasten van Goodyear hebben dus een kwaliteitsprobleem!! Zo veel hoogteslag in de banden mag niet. Voor mij nooit meer Goodyear. wat een slechte aflevering en controle op kwaliteit zeg.
Robert
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
volvo-henk schreef :
En heb je dat vermeld aan de leverancier en producent.robertm schreef : Een paar jaar geleden ook 4 goodyear banden onder de 965 gehad. Type weet ik niet meer maar had hele tijd (ruim een jaar) last van enorme trillingen in het stuur en de auto. Uit laten lijnen wat ik wou, maakte niks uit. Bleken twee banden veel hoogteslag te hebben... Ik was het zo zat dat ik maar weer 4 nieuwe Michelin had gekocht. Die gasten van Goodyear hebben dus een kwaliteitsprobleem!! Zo veel hoogteslag in de banden mag niet. Voor mij nooit meer Goodyear. wat een slechte aflevering en controle op kwaliteit zeg.
Robert
Hoi,
Ik heb ook problemen gehad met de hoogteslag met pirelli banden. <a href="/node/39005">Hier </a>kun je lezen hoe dit toen is opgelost.
Succes gewenst, Rob
Volvo 960 Oxford Estate
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Mazzel