Rommelend geluid tegen carroserie bij linkerbochten!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2011 14:28 #1088675 door V700 register
Ik had hem als antwoord ergens op al ingediend, maar als apart topic krijg ik misschien wat meer reactie. Dus bij deze in de herhaling:

Ik rij in de Dordogne en ik heb het zeer doordringende bonkige getril/geluid ook rechts voor, vooral bij linker bochten en gas los. Lijkt mee te resoneren op motortoerental, want bij koppeling in minder. Alles lijkt (zonder brug) vast te zitten. Het kan de uitlaat zijn die tegen de stabilisatorstang aan de onderkant zit, want uitlaat hangt niet 100% ivm
Definitieve breuk (doorroest) in de U boven de achteras. Gelukkig ná de flens, dus het een en ander blijft er wel onder hangen tot aan NL. Iemand tips om dit te testen, of te onderzoeken hier te plekke? Ik geloof wel dak er mee thuis kom, maar moeders de vrouw he? ;-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2011 17:16 #1327791 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stoppie
Heb je al eens een poging gedaan om een nood stop te maken(wel koppeling intrappen) als je dan ook nog behoorlijk gebonk enzo hebt zou je tussen-as as lager(van je aandrijf-as) versleten kunnen zijn, anders zou ik eens kijken naar wiel lager voor of die nog goed is en je ophanging rubbers.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2011 18:54 #1327806 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, als je rechtsvoor iets voelt,
zou ik R.V kijken. Krik eronder. Mogelijk is je wielager aan het sterven ( lager mogelijk aandraaien),
wielmoeren los ?

Succes, Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2011 00:40 #1328726 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch de uitlaat
Nou, net bij Timen in Vaassen samen een nieuwe uitlaat eronder geknutseld, en het geluid is volledig verdwenen! De uitlaat kwam tegen de onderste stabilisator stang aan. :->

Moderators: Jerry Stam