lekkage koelvloeistof, maar waar komt het vandaan ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2011 18:46 #1088486
door V700 register
lekkage koelvloeistof, maar waar komt het vandaan ? is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Had koelvloeistof lekkage en mijn vloer aan de bestuurders-zijde werd kletternat. Werd verholpen door het kachelkraantje te laten vernieuwen door een goedbekendstaande van onze club.
Even leek het erop dat het verholpen was, maar het is terug gekomen.
Wat zou nog kunnen gaan lekken, waardoor de mat nat wordt en het gaan stinken naar spiritus?Is spiritus de geur van koelvloeistof.
Groet,
Ton
ps:
Ik heb geen airco
Had koelvloeistof lekkage en mijn vloer aan de bestuurders-zijde werd kletternat. Werd verholpen door het kachelkraantje te laten vernieuwen door een goedbekendstaande van onze club.
Even leek het erop dat het verholpen was, maar het is terug gekomen.
Wat zou nog kunnen gaan lekken, waardoor de mat nat wordt en het gaan stinken naar spiritus?Is spiritus de geur van koelvloeistof.
Groet,
Ton
ps:
Ik heb geen airco
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2011 19:11 #1326351
door V700 register
Spiritus klinkt meer als toevoeging aan ruitensproeiervloeistof.
Pak even een zaklamp en kijk of je sporen ziet bij de kachelkraan, want die kan je als het goed is zien, boven de bult in de middenconsole.Als ie daar lekt, zie je dat aan de binnenkant van het schutbord.Vervangen door een nieuwe? of tweedehandse?
Beantwoord door V700 register in topic Dop?
Als je je afvraagd hoe dat ruikt, draai je toch gewoon de dop van je expansievaatje?Effe ruiken en als je hetzelfde ruikt, komt het daarvandaan, want als het goed is, zit er dus hetzelfde in.bellen schreef : Wat zou nog kunnen gaan lekken, waardoor de mat nat wordt en het gaan stinken naar spiritus?Is spiritus de geur van koelvloeistof.
Spiritus klinkt meer als toevoeging aan ruitensproeiervloeistof.
Pak even een zaklamp en kijk of je sporen ziet bij de kachelkraan, want die kan je als het goed is zien, boven de bult in de middenconsole.Als ie daar lekt, zie je dat aan de binnenkant van het schutbord.Vervangen door een nieuwe? of tweedehandse?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2011 19:57 #1326356
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kachel kraantje
kachel kraantje is inmiddels vervangen door een nieuwe..
Ton
Ton
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2011 13:23 #1326578
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achterruitenwisser
Ik heb eens lekkage gehad van het slangetje dat naar de achterruitenwissersproeier loopt. Bij sproeien liep er water in het interieur. Is bij een beurt voor mij opgelost en had niet zoveel om het lijf.
Overigens ruikt en smaakt koelvloeistof altijd een beetje zoetig, itt ruitensproeiervloeistof.
Rob
Overigens ruikt en smaakt koelvloeistof altijd een beetje zoetig, itt ruitensproeiervloeistof.
Rob
Moderators: Jerry Stam