Stuurbekrachtigingspomp 740 2.0 Turbo anders dan 2.3 motoren ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2011 17:39 #1088454
door V700 register
Stuurbekrachtigingspomp 740 2.0 Turbo anders dan 2.3 motoren ? is gemaakt door V700 register
Hoi,
Heb de stuurbekrachtigingspomp van de 744 B200ET (Turbo) kapot, Nou heb ik bij andere 740's (non turbo) gekeken, Bij onze auto zit de pomp aan de bijrijderskant en bij heel veel andere 700/900's aan bestuurderskant.... Wie weet welke kan passen, Heb wel aan bestuurderskant een steun zitten waar niks aanzit, Misschien is dit ooit omgebouwd (??)
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Björn
Heb de stuurbekrachtigingspomp van de 744 B200ET (Turbo) kapot, Nou heb ik bij andere 740's (non turbo) gekeken, Bij onze auto zit de pomp aan de bijrijderskant en bij heel veel andere 700/900's aan bestuurderskant.... Wie weet welke kan passen, Heb wel aan bestuurderskant een steun zitten waar niks aanzit, Misschien is dit ooit omgebouwd (??)
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Björn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2011 18:02 #1326166
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb
Jij dan die toeter aan de bestuurders kant zitten?
Naar zover ik weet kun je ze gewoon zo ombouwen alleen je moet zorgen dat je een tankje hebt die komt dan aan de veerppot te zitten.
Tom.
Naar zover ik weet kun je ze gewoon zo ombouwen alleen je moet zorgen dat je een tankje hebt die komt dan aan de veerppot te zitten.
Tom.
- W. Slijkerman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2011 19:45 #1326180
door W. Slijkerman
Beantwoord door W. Slijkerman in topic pomp
bjórn
Ik begrijp niet waarom moet het aan de andere zijde van het motorblok.
Gewoon een ruilpomp voor het type motor op de juiste plek en draaien met
de handel. Voordeel geen aanpassingen en kunstgrepen .
Veel succes Gr:W.Slijkerman lid no 1254 volvo 740 B230k
Ik begrijp niet waarom moet het aan de andere zijde van het motorblok.
Gewoon een ruilpomp voor het type motor op de juiste plek en draaien met
de handel. Voordeel geen aanpassingen en kunstgrepen .
Veel succes Gr:W.Slijkerman lid no 1254 volvo 740 B230k
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2011 19:47 #1326178
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mij zit ie ook rechts (bijrijderkant)
Bij mijn auto (b230FK) zit de pomp ook aan de bijrijderskant. Wordt met dzelfde snaar aangedreven als de dynamo. Maar er zijn meerdere types heb ik wel gemerkt want de pomp die ik als vervanger heb heeft net een andere tuitje voor de retourleiding. Ik zocht dus een andere, <a href="/node/39531" target="_blank">zie dit draadje met foto</a>. Misschien kun je van die van jou ook een fotootje maken?
Moderators: Jerry Stam