Lampje Winterstand knippert en signaal snelheidsmeter weg?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2011 16:55 #1088362 door Jeroen van Bodegom
Vandaag heb ik een flink stuk gereden in mijn 960 met AW 30-43. plotseling viel het signaal van de snelheidsmeter weg (dus ook geen cruise control) en het waarschuwingslampje van de winterstand van de automaat in het instrumentenpaneel begon te knipperen. De 3 W-S-E knopjes naast de automaat begonnen ook meteen een lichtshow weg te geven.
De auto rijdt verder zoals hij de afgelopen (en mijn eerste) week ook gereden heeft. Automaat schakelt lekker, soepel en gebruikt alle verzetten. Hij staat dus niet in de winterstand vast. (dan gebruikt hij niet alle trappen toch?)
Ik ben momenteel op visite, dus ik kan niet uitgebreid op zoek naar een oorzaak. Misschien is dit iemand anders al eerder overkomen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2011 18:21 #1325609 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitlezen.
De AW30-43 bak kun je met behulp van knippercodes uitlezen.Uitleg hiervoor staat onder de documentatie, bij de storingscodes, als het goed is.
Ik meen me te herinneren, dat de PNP switch de meest waarschijnlijke veroorzaker is, maar het soms ook wegblijft na een reset (wat de oorzaak niet wegneemt natuurlijk)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2011 21:06 #1325643 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Codes gevonden.
Bedankt, ik wist niet dat je die ook kon uitlezen met dat kastje.
Storingscodetabel gevonden, ik ga ermee aan de slag!

Moderators: Jerry Stam