Deurpaneel stof bij elleboog eraf halen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2011 21:48 #1088030 door V700 register
Deurpaneel stof bij elleboog eraf halen is gemaakt door V700 register
Ik wil gaag het stof vervangen in de deurpanelen wat op de hoogte zit van je elleboog.
Hoe zit dit vast? Erop gelijmd?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2011 23:12 #1323060 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Geklemd
Geen idee over welke model en uitvoering je het hebt, als er geen verschil zit tussen 740, 760, 940, 960 dan zit het plakkaat stof er in zijn geheel vastgeklemd met een aantal pinnen.
Kwestie van deurpaneel eraf en voorzichtig vanaf de achterkant de pinnen uit de deur duwen. Zp heb ik het een keer bij een 940 gedaan.
Gr. Chris

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2011 09:16 #1323070 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Als
Als je de stroken net boven de deuropener bedoelt zitten deze 'vast' met plastic knopjes die in een uitsparing schuiven. Door de strip te bewegen (ik ben vergeten links of rechts)komt ie los. Eenmaal los zijn die knopjes vervormd en niet meer bruikbaar. Ik heb de stroken bevestigd met klitteband zit prima.

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2011 10:04 #1323073 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic daarom
dat ik de tip geef om het deurpaneel even los te halen en die knopjes vanaf de achterkant er even voorzichtig uit te duwen. Dan zijn ze prima herbruikbaar. Het is inderdaad zo dat als je de oorspronkelijk bedoelde wijze van schuiven wil gebruiken, deze "knopjes" vervormen en niet meer gebruikt kunnen worden.
Succes!
Chris

Moderators: Jerry Stam