geklop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik schakel met mijn volvo 740 dan krijg ik bijna altijd een klop te horen die afkomstig is vanuit de midden achterkant.
Ook als ik plots rem of optrek krijg ik deze kloppen/getik te horen maar wel iets minder luid, kan iemand mij zeggen wat dit is en hoe dit is op te lossen?
alvast bedankt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Ik denk niet dat Sinterklaas of de Kerstman snel onder aan een rijdende 7 serie zullen kloppen..Tomaat schreef : het is dat het nog niet de tijd van het jaar is anders had ik het wel geweten.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tenzij de 740 Amerigo heet!gerryberrie schreef :
<div class="content">Ik denk niet dat Sinterklaas of de Kerstman snel onder aan een rijdende 7 serie zullen kloppen..Tomaat schreef : het is dat het nog niet de tijd van het jaar is anders had ik het wel geweten.
Groeten,Gerben</div>
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die hangen niet onder het paard. Da's wat anders.
groetjes
Mathy
PS maar misschien doelt Tomaat op de paashaas. Als je die niet gezien hebt en hij blijft onder de auto hangen...
dat kan niet want die verkoop nog steeds (rampen) volvo's in Lichtenvoorde.Mathy schreef : de paashaas.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Rudiger, goed lezend, zie je dat ik schreef "rijdende 7 serie"...En Amerigo staat volgens mij toch echt nog stil...rudiger schreef :
Tenzij de 740 Amerigo heet!gerryberrie schreef :
Groeten,Gerben</div>
Dat kan dus helaas ook niet.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tenzij de 740 Amerigo heet!gerryberrie schreef : Ik denk niet dat Sinterklaas of de Kerstman snel onder aan een rijdende 7 serie zullen kloppen..Groeten,Gerben
[/quote] Rudiger, goed lezend, zie je dat ik schreef "rijdende 7 serie"...En Amerigo staat volgens mij toch echt nog stil...<div class="content">
Dat kan dus helaas ook niet.
Groeten,Gerben[/quote]
Fout Gerben! Ik heb al enige ritjes gemaakt met Amerigo!zowel op benzine als op LPG
.</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt mij tenminste op die manier bekend voor.
Tom.