Kickdownkabel te kort.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze is, stationair lopen, afgesteld op 0.7mm vanaf het rubber dopje.Dus, eind van het rubber dopje, tot het begin van het loodje, zeg maar.
De tweede check, is met vol-gas (motor uit) meten, hoeveel ruimte je hebt, tussen eind van het stalen buisje waar de kabel in zit, tot het 'loodje' en dis moet ergens tussen 50,4 en 52,6 zijn, als ik me goed herinner.
Ik meet bij mij, 45mm, en kom dus 5 tot 7 mm te kort.De kabel staat bij volgas, wel strak, is niet meer verder uit tetrekken.
De vraag is dan dus nu, hoe op te lossen en is dit wellicht de reden van het laat schakelen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan natuurlijk heel goed dat er in het verleden een verkeerde kabel in is gezet.
Succes ermee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat valt niet mee, denk ik, want als ik aan de kabel trek, die in de bak vast zit, kan ie geen mm verder.Hij is dus gewoon niet langer, of zit verkeerd vast.RVL schreef : Buffertje inkorten van de gasklepbedieningskabel onder je pedaal? 5mm is niet veel en dat snij je er zo af. Maar misschien toch even checken wat de juiste lengte moet zijn om te weten of je de juiste kabel hebt. Kan het even niet zo snel vinden.
De pest is, dat het automaatcarter eraf moet en daar heb ik echt zo weinig zin in.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : De pest is, dat het automaatcarter eraf moet en daar heb ik echt zo weinig zin in.......
Dat valt nou juist reuze mee.
Een brug is wel handig.
Kan je gelijk het filter( zeef) vervangen.
Wil je best helpen hoor op sleuteldag. ( als je zolang kunt wachten natuurlijk)
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/740GLE sedan/
- Daf 66 1400cc marathon sedan / Daf 66 Ya
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html