verlagen en verzwaarde veren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 00:07 #1087766
door V700 register
verlagen en verzwaarde veren is gemaakt door V700 register
Hallo medeforummers,
Sinds ik LPG in mijn auto heb zitten hangt de auto aan de achterkant erg omlaag. (70 liter LPG ringtank)
Ik ben al bij Timen geweest en hij adviseerde ook heavy duty veren achter om de auto weer wat omhoog te krijgen.
Ik ben alleen het volgende vergeten te vragen en hoop dat jullie ervaringen hebben of ideeën.
Origineel stond de auto vrij hoog op de poten. Nu door de zware LPG tank ligt de achterkant op z'n kont.
Graag zou ik de voorkant ietsje willen verlagen zodat de wielkasten mooier gevuld zijn (14' bandjes) en de achterkant zou ik graag iets stugger willen en iets omhoog.
Ik ben bang dat als ik achter Heavy Duty veren eronder zet dat de auto dan weer hoog op de poten komt te staan.
Het liefst zou ik dus de auto in z'n geheel weer horizontaal krijgen en iets lager op de pootjes.
Wie heeft dit ook ervaren en opgelost en wie weet er een goed alternatief?
Groet ruben
Sinds ik LPG in mijn auto heb zitten hangt de auto aan de achterkant erg omlaag. (70 liter LPG ringtank)
Ik ben al bij Timen geweest en hij adviseerde ook heavy duty veren achter om de auto weer wat omhoog te krijgen.
Ik ben alleen het volgende vergeten te vragen en hoop dat jullie ervaringen hebben of ideeën.
Origineel stond de auto vrij hoog op de poten. Nu door de zware LPG tank ligt de achterkant op z'n kont.
Graag zou ik de voorkant ietsje willen verlagen zodat de wielkasten mooier gevuld zijn (14' bandjes) en de achterkant zou ik graag iets stugger willen en iets omhoog.
Ik ben bang dat als ik achter Heavy Duty veren eronder zet dat de auto dan weer hoog op de poten komt te staan.
Het liefst zou ik dus de auto in z'n geheel weer horizontaal krijgen en iets lager op de pootjes.
Wie heeft dit ook ervaren en opgelost en wie weet er een goed alternatief?
Groet ruben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 20:06 #1321295
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niemand?
Helemaal niemand die ideeën heeft voor dit probleempje?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 21:39 #1321315
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan
doe je hulpveren achter en een verlagingssetje voor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 23:55 #1321327
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Henk,
Dat was ook
Hallo Henk,
Dat was ook mijn gedachten maar kom je met hulpveren niet hoger op de poten te staan? Originele hoogte?
Dat was ook mijn gedachten maar kom je met hulpveren niet hoger op de poten te staan? Originele hoogte?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2011 08:51 #1321334
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
hebt een gastank achterin liggen, dus hij zakt toch iets achterin door het gewicht van de gastank. Of een verlaginsset van 40 mm. en dan oppompbare schokdempers.
Moderators: Jerry Stam