Embleem motorkap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 23:13 #1318930
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bas
Dat weet je toch das bling bling, daar zijn vrouwen heel gevoelig voor
, zo'n ding zou bij mij echt niet op de kap komen wel in de kast das dan wel grappig.
Had (in de brommer tied) wel een embleem van een oldsmobile op het spartbort van de brommert zitten, zag er grappig uit en dat had wel wat maar nu nee nu niet meer.
Tom.
Had (in de brommer tied) wel een embleem van een oldsmobile op het spartbort van de brommert zitten, zag er grappig uit en dat had wel wat maar nu nee nu niet meer.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 23:16 #1318931
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Voor de grill, in de kast.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 23:46 #1318947
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic hebbeding
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 23:48 #1318948
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Twee oplossingen
Hallo Volvisti
Wil je zo'n ding veilig op de motorkap, dan zou ik zeggen; kijk eens hoe Rolls-Royce dat opgelost heeft.
En als zo'n "hood ornament" nog niet bling bling genoeg is, kun je hem natuurlijk ook nog laten vergulden. Er is trouwens een metaallegering die er bijna goudkleurig uitziet. Werd jaren lang gebruikt door een Amerikaanse schokdemper fabrikant, tot die over werd genomen door een grote concurrent.
groetjes
Mathy
Wil je zo'n ding veilig op de motorkap, dan zou ik zeggen; kijk eens hoe Rolls-Royce dat opgelost heeft.
En als zo'n "hood ornament" nog niet bling bling genoeg is, kun je hem natuurlijk ook nog laten vergulden. Er is trouwens een metaallegering die er bijna goudkleurig uitziet. Werd jaren lang gebruikt door een Amerikaanse schokdemper fabrikant, tot die over werd genomen door een grote concurrent.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam